Erfaringer med gaming tastatur

  • Hej Tweak


    Jeg er på jagt efter et nyt gaming tastatur.
    Det har har nu er et Razer Black Widow Ultimate, dette har jeg været godt tilfreds med. Men det larmer sgu for meget. Er ved at drive min kære hustru til vandvid. :) Tidligere har jeg haft et Logitech Illuminated dette har jeg også været rigtig glad for. Så om det er med høje eller flade taster betyder ikke så meget for mig.


    Jeg har kigget lidt på Steelseries Apex og Razer Deathstalker. Men vil gerne høre jeres erfaring med gaming tastaturer som ikke larmer så meget som det jeg har nu.


    Nogle forslag?

  • Bruges det kun til gaming eller også til at skrive? Det du bruger nu er jo et mekanisk tastatur og alt andet lige er der en kæmpe forskel fra mekanisk til rubber-dome keys.. Med det sagt må jeg sige at Steelseries Apex ser sprødt ud og de plejer at levere varen.

  • Hvis du er glad for Razer Black Widow Ultimate kan du jo bare købe Stealth-udgaven. Det har Cherry MX Brown switches i stedet for Cherry MX Blue, så der ikke er de der klikkelyde.

  • razer arctosa er et ganske fint rubber dome keyboard, mit er tå år nu og er ved at lade livet så småt men det er også blevet tæsket rimelig heftigt!

  • Er selv super tilfreds med mit logitech g710+. Det er et mekanisk tastatur og bruger brown switches med o-rings, som gør tastaturet stille af et mekanisk tastatur at være.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvis du er glad for Razer Black Widow Ultimate kan du jo bare købe Stealth-udgaven. Det har Cherry MX Brown switches i stedet for Cherry MX Blue, så der ikke er de der klikkelyde.


    Nu laves det kun i US layout så det er lidt af en tilvænning. Jeg måtte selv købe et normalt OG et stealth for at få knappelayout der passer (nogenlunde) med et Dansk tastatur (Efter en del rebinding af knapper via Razer Synapse og et kreditkort til at bytte knapper rundt med)


    Stealth har måske ikke klik lydene, men tasterne larmer fint når du trykker på dem hurtigt i f.eks. spil eller som en hurtig skriver. Specielt Spacebar larmer af H til. :(


    I present - Das Frankenboard. http://peecee.dk/uploads/012014/WP_20140124_002.jpg

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().