Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. januar 2014, 20:30

Hej,

Er der nogen der kender til eller kan anbefale et internt netværkskort som også fungere som en trådløs router?

Det eneste jeg kan finde er et fra gigabyte, men der må da være flere på makedet?
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1764

Pft

2

fredag, 3. januar 2014, 20:35

burde det ikke kunne løses med et stykke software ?
hvordan skal det køre ? er det noget som en windåse manskine skallevere mens den bruges til andet eller er det en dedikeret router pc ?
for the tek syndicate har laveten ret god guide til at bygge en gammel pc om til en super router :-9

/dwmc

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go

3

fredag, 3. januar 2014, 20:47

Det er meningen at computeren stadig skal bruges, men tænkte at jeg skal bruge en router i pci-e "format" får at kunne skabe det trådløse netværk

4

fredag, 3. januar 2014, 21:03

kan sagtens følge dig, tror det nememste for dig ville være at lave en virtuel router i maskinene med et stykke software. eller bare at finde en router og lime svinet til siden af maskinen. har ikke rigtig kunnet finde noget der mindede om det du leder efter :-)
det tætteste jeg kom var det her
http://filecluster.hubpages.com/hub/How-…o-a-WiFi-router

/dwmc

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go

5

lørdag, 4. januar 2014, 07:47

Du skal bare have bridget din kablede og tråsløse forbindelse i computeren og så dele netværket.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.