Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. marts 2004, 08:07

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogen der ved om det er muligt at købe noget elektrisk ledende lim? Jeg vil gerne lave et VDD mod med en modstand loddet på mit mobo, men er ikke meget for at LODDE den på. Er der ikke mulighed for at købe elektrisk ledende lim? og hvis ja, så hvor?

MadOnion
Hjørring

3

onsdag, 17. marts 2004, 08:29

Jeg har godt set at LOCTITE laver en elektrisk ledende lim, men jeg kan ikke finde nogen forhandlere, hvor jeg kan bestille online...... ;(

MadOnion
Hjørring

4

onsdag, 17. marts 2004, 08:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af MadOnion
Jeg har godt set at LOCTITE laver en elektrisk ledende lim, men jeg kan ikke finde nogen forhandlere, hvor jeg kan bestille online...... ;(

Hm, så kan du jo bare kontakte Loctite og spørge hvordan man får fat i deres produkter ...

Medmindre den lokale el-biks kan hjælpe dig ... Skulle der jo nok være mulighed for hvis du ikke bor ude på ladet... ;)

5

onsdag, 17. marts 2004, 08:54

Jeg bor i Aalborg, så der skulle nok være nogle muligheder for måske at finde en forhandler. Jeg prøver at kontakte R.C.E elektronik, måske de har det. Ellers må jeg jo til at skille hele pisset ad og have bundkortet ud, så jeg kan lodde modstanden på. Det er (desværre) af ren dovenskab at jeg vil bruge lim, så kan jeg montere modstanden uden at skille mit vandkøl ad.... :rolleyes:

MadOnion
Hjørring

6

onsdag, 17. marts 2004, 09:43

Citeret

Jeg bor i Aalborg, så der skulle nok være nogle muligheder for måske at finde en forhandler. Jeg prøver at kontakte R.C.E elektronik, måske de har det. Ellers må jeg jo til at skille hele pisset ad og have bundkortet ud, så jeg kan lodde modstanden på. Det er (desværre) af ren dovenskab at jeg vil bruge lim, så kan jeg montere modstanden uden at skille mit vandkøl ad.... :rolleyes:

Du skulle aldrig have købt den vandkøler!!! Onion

En kasse med noget i ,mere blev der sq ikke råd til......

7

onsdag, 17. marts 2004, 09:51

Selvfølgelig skulle jeg det. Vandkøling er det eneste der holder... :clap:

MadOnion
Hjørring

8

onsdag, 17. marts 2004, 10:12

Citeret

Selvfølgelig skulle jeg det. Vandkøling er det eneste der holder... :clap:

jaja.. det er da klart... vis det er tæt ;)

9

onsdag, 17. marts 2004, 10:15

Det har kørt 24/7 i 14 dage nu, og ikke den mindste utæthed nogen steder. Så det er jo som det skal være......

:ban: Arrowdk

MadOnion
Hjørring

10

onsdag, 17. marts 2004, 10:20

Citeret

Det har kørt 24/7 i 14 dage nu, og ikke den mindste utæthed nogen steder. Så det er jo som det skal være......

:ban: Arrowdk
tak dit SURE lQg!!!

bare vent til jeg møder dig IRL :boxing:

11

onsdag, 17. marts 2004, 14:19

nærmeste auto reservedele forhandler
det bruges også til rep af elbagruder
der findes to typer.en tynd og en tyk.jeg her en tynd og det hedder circuit+ loctite senlis
den tykke kan jeg ikke huske hvad hedder

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnni" (17.03.2004, 14:20)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.