Erfaringer med Roccat

  • Hvad har i af erfaringer med Roccat? Jeg har selv haft 2 Kones, hvor begge gik i stykker. Kender også nogen andre, der har haft problemer med det. Læste her på facebook også om en, der havde haft 7 Kone mus, fordi de gik i stykker. Men er dog ved at blive fristet til at købe nogen andre af deres produkter (da der er tilbud lige nu), men vil så lige høre herinde fra jer, hvad er jeres erfaringer med mærket? Mus, tastatur, everything!

  • det må været fordi folk er meget hårde ved deres produkter.


    jeg har 2 Roccat Kone, den første der udkom har jeg haft siden de kastede den på markedet og den har jeg haft med rundt til lan en del gange bare løst i en taske, det havde den intet problem med, eneste grund til den døde var fordi jeg tabte en glashylde på den ;)


    nu har jeg så den nye Roccat Kone XTD, og kvaliteten er ligeså god som ved den første, jeg har aldrig haft nogle problemer med de 2 stk jeg har haft og jeg kender da flere som har den samme slags og de har heller aldrig haft problemer med deres...


    jeg kan kun sige god for det mærke :) da jeg aldrig har oplevet problemer med Roccat...

  • Min Roccat kone + virker stadig helt fin efter to år :) Det eneste der er begyndt at ske er at noget af logoet er faldet ad. Men det er næste ikke til at se.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB