• Hej tweak
    Jeg har desværre været så uheldig at mit G930 er gået i stykker og skal derfor have nyt headset :( Er dog i tvivl om hvad jeg skal vælge. Har haft både G35 og G930 og været glade for dem. Har egentlig ikke rigtig så mange krav udover der skal være solidt og have god lydkvalitet ;)
    Har i nogen forslag til hvad jeg skulle vælge?? :)


    EDIT:
    Har tænkt lidt på et Sennheiser PC 360 eller måske gå efter Sennheiser PC 363D da jeg kun har onboard lydkort :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • mit personlige favorit mærke er Sennheiser, så det er hva jeg vil foreslår som mærke :) det er og bliver toppen af kransekagen for mig, jeg har været en del mærker igennem og er altid vent tilbage til Sennheiser da de bare, efter min mening, laver kanon gode produkter, hvor kvaliteten er i top...


    hvor meget har du sat af til et nyt headset?


    jeg har selv et PC 333D som er et 7.1 surround headset (virtuel lyd) både lyd og bygge kvalitet er for mit synspunkt kanon...


    du kan da også gå et hak op i rangstigen og vælge deres PC 363D


    eller et hak ned af og kigge på et PC 323D


    nu er de alle med virtuel surround 7.1, men det fungere rigtig godt, så det er bare at vælge ud fra hva du er til :) lyden er efter min mening meget bedre end de du finder i et af Logitechs headset, men igen det jo bare min mening hehe :D

  • Har lige erhvervet mig et Sennehiser PC 350SE og efter to ugers brug har jeg virkelig ikke kunne finde noget dårligt omkring det. Okay design, fede features, måske en lidt for flad EQ det kan dog fikses med EQ justering.


    For en gang skyld sveder med ikke rundt om ørende som jeg gjorder ved alle de tre andre headsets jeg har haft. byggekvalitet er helt klart også en af de bedste jeg har set os et gaming headset hvis ikke det bedste.


    Gå med Sennehiser de er helt klart penge værd. Tag det fra en gut som har ejet utallig headset

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Tror helt klart det bliver et Sennheiser :) men ved ikke om det skal være pc 360 eller om det skal være pc 363D.
    Har kun mit onboard Gene V lydkort og et Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro USB lydkort. Er dog tvivle om jeg vil komme til at lide under dårlig lyd ved pc 360 da jeg ikke har et ordenlig lydkort :/

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Jeg har et Sennheiser PC360 G4ME


    Jeg er ovenud tilfreds med det, jeg har prøvet det både på onboard lydkort og mit Asus Essence STX.


    Asus lydkortet forbedrer helt klart lyden, prøver man onboard lydkortet er lyden lidt flad og intetsigende sammenlignet med Asus kortet.
    Dog vil jeg vove den påstand at havde jeg ikke et Asus kort at sammenligne med havde jeg nok aldrig lagt mærke til det, men man bliver jo hurtigt lidt forvent når der er kræset om detaljerne :)


    Tvivler dog på at det medfølgende USB lydkort til Sennheiser PC363D headsettet løfter lydkvaliteten særlig meget meget i forhold til det du har, så jeg ville under alle omstændigheder ikke være bange for et PC360.

  • Har lige et sidste spørgsmål. Statisk støj?? Jeg går ikke udfra at det lider under sådan noget, men skal være sikker, for efter at have brugt g35 og g930 har jeg vænnet mig til at der ikke er noget statisk støj når der er helt stille (ingen lyd afspillet), og dette vil jeg gerne have at det også skal være fremover. Vil der på den front være nogen fordel ved at tage 363 frem for 360?? eller ville det være bedre og købe 360 også smide de 400kr jeg spare i en pulje til og købe et godt lydkort?? :)


    EDIT: Har lige haft mine apple ear pods på det onboarde lyd kort og der var ingen statisk støj så går hellere ikke udfra der vil være det på et 360 :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • Forskellen på de to er at pc 360 er open air. Mens pc 363D er closed og har virtualt Surround sound.


    Open or Closed headphones?


    closed headphones:


    Prevent/reduce noise from and to surrounding environments.


    Will have have occluding effect... hearing your own voice, heartbeat.. etc.


    Tend to amplify little movements in cables and things attached to the headphone. This is especially prominent in in-the-ear types.


    Typically less ventilation. Add in the leather/pleather ear cups, and it can get humid.


    open
    Low / non occluding effect:
    More ventilation and less moisture trapping.


    Very little or no passive cancellation of outside noises but better surrounding awareness


    More sound emanating to surroundings


    Statisk støj kan forekomme af mange ting. Selv dine kabler kan havde en tildens til at lukke mere statistik støj.


    Især lydkort som sidder i din computer har mange problemer med statisk støj derfor er man også begyndt at havde et skjold på lydkort. Det kan dog stadig forekomme


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().