Alienware.. Skal jeg købe?

  • Alienware - Skal jeg købe?
    Hej! Jeg skal have mig en gaming bærbar!


    Inden jer der ikke har nogen begrundelse udover "spild af penge" nu skriver så bare lad være er klar over det er dyrt!


    Nå nu til sagen!
    Jeg skal have en gaming bærbar og jeg har et budget på 10k hvis det er et standard design og hvis der er virkelig fedt så på 13k!



    Jeg har kigget på Alienware 17 bærbaren. Har tidligere haft en m14x r2 skulle jeg mene og jeg var fuldt tilfreds med den. Er der andre Alienware bærbare i den prisklasse der ville være mere værd?



    Og hvis jeg ikke skal vælge alienware hvorfor? Ja du får mere hardware for pengene men jeg har en macbook og de siger nok lidt. Jeg sætter stor pris på design og er villigt for at betale de 3k ekstra for det.



    Nogle råd? Tips og tricks?


  • Eneste gaming bærbar mærke som jeg vil recommend spec vis.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det kommer self an på hvad du skal spille. Men jeg ville kikke på den her



    1 Dual Channel DDR3L på 1600 MHz[*]750GB 7200RPM Sata 6Gb/s[*]Slot-Loading 8x SuperMulti Drive (DVDR/RW)[*]NVIDIA® GeForce® GTX 765M med 2GB GDDR5[*]1 års Næste arbejdsdag med Premium-telefonsupport[*]4.15 kg.


    Den som jeg linker til er hurtigere på alle måder. Stor ssd bedre graffikkort osv. Til mindre penge.