Vil dette være et dumt køb

  • Ville dette være et dumt køb
    Cpu: Intel i7-4770K
    CPU: Manuel Overclocking
    Anten KÜHLER h20 620 vandkøling
    MSI GTX 780 TwinFrozr
    PSU: CoolerMaster G 700W 80+ Bronze
    Ram: G.Skill RIPJAWS 8GB 2133MHZ
    Kabinet: NZXT Phantom Rød
    SSD: Samsung 840 EVO 120GB
    Hardisk: 1TB
    Lydkort: Sound Blaster SBX Pro Studio Surround certificat+software+guldbelagte lydporte
    Bundkort: Asus Maximus IV Hero
    Bonusgaver: (Samlet værdi: 1230 kr.!)
    • Assassins Creed IV - Black Flag (Værdi 435 kr!)
    • Splinter Cell - Blacklist (Værdi 435 kr!)
    • ESET Antivirus 6 mdr. licens (Værdi 200 kr.!)
    • 160 SG Points! (Værdi 160 kr. - Se mere under SG-Pointshop!)
    13000 kr


    Hvad vil være det bedste valg til denne maskine


    Asus Maximus vi hero eller Msi z87-GD65


    Asus GTX 780 eller Msi gtx 780


  • Bundkortet ved jeg ikke.


    Grafikkortet - Der ville jeg kikke efter et R9 290 til 2700kr i stedet: http://www.komplett.dk/sapphir…n-r9-290-4gb-gddr5/798663



    Andre kommentar:


    I dag får du normalt ikke noget ud af at købe lydkort, hvis det er til spil:-) Hvis du har et lyd studie, så ville jeg holde mig væk fra Creative... Og købe et bedre mærke inden for studie lydkort.


    Overvej en 240gb Samsung EVO i stedet, så er du sikker på du ikke løber tør for plads med det samme:)


    13000kr... Lydder dyrt.

  • Det er din tredje tråd bare i november. Du bliver ved med at lave disse tråde, men du lytter alligevel ikke til hvad folk siger?


    Ja undskyld det negative opstød, men synes ærlig talt det er lidt underligt

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • I dag får du normalt ikke noget ud af at købe lydkort, hvis det er til spil:-) Hvis du har et lyd studie, så ville jeg holde mig væk fra Creative... Og købe et bedre mærke inden for studie lydkort.

    ..... Har du lyttet til et godt lydkort med et par ordentlige lyttebøffer og derefter sat dem til onboard lydkortet? Der er en verden til forskel - OGSÅ i spil.

  • ..... Har du lyttet til et godt lydkort med et par ordentlige lyttebøffer og derefter sat dem til onboard lydkortet? Der er en verden til forskel - OGSÅ i spil.

    Selvfølgelig er der forskel, jeg tror egentlig bare han mener, at det ikke er et must nu om dage, medmindre man går meget op i lyd. Det er heldigvis ikke ligesom gamle dage hvor det var direkte nødvendigt med et lydkort :)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13