Installeret windows 8.1 pro og min lyd er nu utrolig underlig

  • Det er som om lyden forvraanger og til tider kan jeg slet ikke hore det. Det lyder som om det er nogle specielle frekvenser der kan afspilles. Desuden saa virker forbindelsen ikke til min nr 2 skærm via hdmi. Dvi virker fint?
    Jeg havde lidt problemer med med at jeg aabenbart skulle tage et af mine satadevices ud for den ville bruge ssd'en til at installere windows paa.



    Noget nogle kender til?

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().

  • Det lydder underligt, som om noget går galt, når der skal hentes data fra rammen!? Men nej har ikke oplevet ligende, og det køre ok her, selvom det stadigt virker beta agtigt hist, og pist...


    Jeg installerede nyeste drivere til onboard lyd, og grafikkort, før det kørte ordentligt.

  • Da jeg fik Windows 8.1 lagt ind, havde jeg slet ikke lyd. Jeg endte simpelthen med at stoppe et Optisk lyd kabel i maskinen jeg havde fra gammel tid, for HDMI Audio fra min Intel HD4600, det spiller slet ikke. Bruger Intels nyeste 3316 driver.
    Der kan googles en masse om dette problem.

  • Ej hvor pinligt det var front connectoren der ikke sad ordentlig i ...
    Jeg havde tjekket det flere gange.. jo jo saadan gaar det jo nogle gange! :whistling:

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • AAAAAhhhh EMIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Du har lavet en fejl 40, altså fejlen sad 40 cm væk fra din maskine :thumbsup: :9xo .


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.