Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 9. november 2013, 04:41

Hej alle sammen.

Jeg har købt mig en ny computer, en Lonovo w520, se link hvilken.

Jeg synes den har været dyr, og de fleste ting lyder som om de er gode,
normalt plejer jeg at have okay styr på computere, men er faldet af på
det med specs at gøre de sidste mange år.

Mit problem er at jeg kører alt på lavt når jeg gamer, og jeg stadig har vildt dårligt fps..

Kunne denne computer have en okay FPS, eller har jeg bare fucked et eller andet helt vildt op..

Hjælp søges, kommer gerne på Teamviewer, hvis det kan hjælpe.

2.2GHz Intel Core i7-2720QM Quad-Core

8GB (2x 4GB) DDR3 RAM

500GB SATA 7200rpm Hard Drive

nVIDIA Quadro 1000M 2GB/Intel Hybrid GPU

15.6"

Windows 7 Ultimate(64-bit)

http://www.bhphotovideo.com/c/product/77…6_37U_15_6.html

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

2

lørdag, 9. november 2013, 08:35

nu er Quadro kortene also ikke lavet til gaming for det første, de er lavet til du skal tegne som i C5 el. andre programmer...

og igen hvis man googler lidt havde el. spurgt herinde først vil der nok os ha kommet en el. flere forbi og sagt hvis du skal game skal du købe en bærbar med GeForce kort og ikke Quadro ;)

3

lørdag, 9. november 2013, 09:29

Som puma siger - Den computer du har, har et møj dyrt nVIDIA Quadro 1000M grafikkort, men det er værdiløst i spil.

Svare ikke på Sakkura's beskeder.
Athlon x4 5350@2.1ghz+, 16GB RAM, HD7950, SSD Disk, 2560x1440 AH-IPS, og Win8.1
FPS dur ikke til benchmarks af spil: http://dnope.dk/viewtopic.php?f=8&t=216 http://techreport.com/review/21516/insid…me-benchmarking
Stoler ikke på tests fra Anandtech og Tomshardware.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

4

lørdag, 9. november 2013, 09:38

Som puma siger - Den computer du har, har et møj dyrt nVIDIA Quadro 1000M grafikkort, men det er værdiløst i spil.

hehe som du kan sige the Dnope, den er ik helt værdiløst, men den er ik lavet til spil, men til at tegne 3d m.m og så begrænser driverne som er lavet til det og ik gaming ^^

5

lørdag, 9. november 2013, 11:01

Hvilke spil er der tale om? Husk at give opløsningen et godt nøk ned, selvom du mister eye-candy.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

6

lørdag, 9. november 2013, 13:13

Den computer har forældet hardware. Processoren er to generationer gammel, men er dog stadig rigeligt kraftig (de to nyere generationer forbedrer primært batterilevetiden). Grafikkortet er baseret på samme GPU som Geforce GT 540M, så det er også et pænt stykke bagud og desuden ret low-end.

7

lørdag, 9. november 2013, 15:17

Citeret

Jeg synes den har været dyr, og de fleste ting lyder som om de er gode, normalt plejer jeg at have okay styr på computere, men er faldet af på det med specs at gøre de sidste mange år.
virkelig underligt at du siger du har okay styr på tingene og bagefter skriver at du er faldet af på det med specs. også ikke høre folk inden du går ud og købe en computer som slet ikke er tænkt til at spil på. hvis det var mening at få en computer der kunne det,

8

lørdag, 9. november 2013, 16:07

Hej alle sammen, tak for svarende - Ja.. Jeg havde ikke lige tænkt mig om, og slog bare grafikkortet op, og så det var møg harmende dyrt, og tænkte det nok lige kunne gå til noget gaming.. Der slog jeg fejl..
Hvis jeg skulle sælge den videre, har smidt kvitteringen væk (Ja.. Doh!) Hvad tror i så jeg kunne få for den? Så kunne jeg bruge nogen af de penge på at opgradere min gamle stationær eller sådan noget istedet..

9

lørdag, 9. november 2013, 16:18

Uden kvitteringen er det nok ca 50% af ny pris. Fordi du ikke har noget bevis for at den er varm. Det er mit gæt.

Har du betalt den over nettet? måske du kunne snakke med butikken.?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.