Ny Stationær. Jeg har brug for hjælp

  • Da jeg ikke har den store forstand på hvilket ting der passer sammen i en stationær, beder jeg om hjælp bare nogen som har styr på hvad der er bedst og som går hånd i hånd sammen.
    Hvis du skulle sidde og kede dig ville du kunne gøre en Nordjyde rigtig glad ved at give et bud på en super ultra fed gamer computer.


    Kriterier:
    -Alt skal være inkluderet, dog minus Mus, Tastatur og Headset. Alt andet, tilmed skærm "skal" være med.
    -Budget 15k (ingen skade sket, hvis det bliver +/- et par tusind
    -Krav til bundkortet: Jeg ønsker at kunne kører med 2 grafikkort af 2x4GB (hvis muligt? så jeg på længere sigt kan opgradere yderligere) Så CPU og Ram må gerne gå hånd i hånd med dette :).
    -Battlefield 4 skal kunne trækkes på ultra Gfx setup.
    -Kabinet skal være stilfuldt og ikke skrige af "nørd" så kæmpe store fucking towers, nej tak :)


    Jeg takker på forhånd og håber der kommer et kanon godt bud på hvad jeg skal anskaffe mig.


    Mvh. Den uviden gamer.

  • Tjek det her: Til dem der skal ha' en billig hurtig computer.


    Der skal ikke så meget til at trække Battlefield 4.


    Hvis du skal ha' noget vildt, så vil jeg anbefale dig R9 290 pris 2500-3000kr. Det er næsten lige så hurtigt som R9 290X.


    Tænk dig grunddigt om, før du køber computer til Crossfire/sli... Dels sløver det ofte i spil, det bruger mere strøm, og til findes ikek ret mange bundkort som understøtter det ordentligt, for et hurtigt grafikkort skal også ha' en PCI-Express 3.0 x16 bus, og det er de færreste bundkort der kan levere det til 2 grafikkort samtidigt, de fleste køre PCI-Express 3.0 x8 eller PCI-Express 2.1 x16(Lige langsomt), derfor skal du købe Socket LGA2011, eller det her bundkort: http://www.computersalg.dk/pro…rtooth-990fxgen3-20-bundk


    Der kan være flere bundkort der ude som kan, men rigtigt mange køre kun PCI-Express 3.0 x16 med et grafikkort, eller PCI-Express 2.1 x16.


    Du gør dig selv en bjørne tjeneste ved at gøre klar til Crossfire/sli.


    Jeg vil forslå dig at bruge de penge på et 7.1 højtalersæt, en +250gb samsung evo ssd, og en god skærm i stedet.


    Fractal design R4 er et kvalitet kabinet, men det er ikke alle der kan li' måden det ser ud på, tjek det:-)


  • Tak for de fine ord, jeg vil lige kigge lidt på det, dog er det begrænset hvad jeg har af viden på området.
    Så hvis du har et bud på en fuldt ud opbygget computer, så vil jeg blive sindssygt glad.
    Jeg er ikke ude på at skulle spare penge, men at få en computer som jeg har gavn af nogen år frem, derfor har jeg intet imod at skulle punge ud for en Computer som kan trække en masse vilde spil ude i fremtiden.

  • Så hvis du har et bud på en fuldt ud opbygget computer, så vil jeg blive sindssygt glad.
    Jeg er ikke ude på at skulle spare penge, men at få en computer som jeg har gavn af nogen år frem, derfor har jeg intet imod at skulle punge ud for en Computer som kan trække en masse vilde spil ude i fremtiden.


    Nederst på side 2, har jeg lavet et forslag til hvordan den kan se ud: Nyt setup


    Jeg plejer at anbefale AMD - Grunden til jeg støtter op om Intel's nye serie er 2 ting, de har fået FMA3, og bruger ikke lige så meget strøm. Men en AMD CPU ville give dig lige så meget ydelse til prisen - Hvis du er mere til AMD:-)

  • PCIe 3.0 x8 er rigeligt til alle nuværende grafikkort, så det skal du ikke tage dig af. Og under alle omstændigheder gør det ikke nogen skade at dit system er i stand til at køre Crossfire/SLI.