Arctic Cooling Arctic F12

  • Godmorgen folkens.


    jeg sidder og vil gerne have skiftet kølerne på mit CM HAF 932 og Corsair H80 - og derfor har jeg kigget på de blæsere/fans.


    så mit spørgsmål er, larmer de og har de en effektiv nok cfm? De er fundet til 25kr. stykket. (ved godt at kr/performance spiller ind, mrn man kunne jo være heldig at de var pengene værdb)


    De har fået meget blandet modtagelse på nettet.


    På forhånd tak


    NearBy? / Jones

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Jeg har haft den som almindelig blæser i mit gamle kabinet til in/outtake og der fungerede den aldeles udmærket.
    Du skal lige kigge efter om det er den opgraderede version med 9 blade, fremfor den gamle, som var udstyret med 7.
    Jeg har lige kigget på blæseren hos coolerkit og der står den oplyst til at levere 57 cfm hvilket er fint til en radiator.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.