Ny computer eller PS4

  • Jeg står i et lille dilemma med mig selv, vil gerne have noget nyt at spille på her engang til jul! :dance:
    Men skal det være en PS4 eller en ny gaming computer. Der er mange pros and kons ved begge dele og selvfølgelig er der os en hvis pris forskel på de 2 forskellige maskiner.


    Hvis man tager performance, pris og komfortabilitet i vurderingen hvad ville i så vælge? ?(


    PS4 = 3200-3700
    Gaming computer = 5000-6500


    Vh. :rules:

  • Og det spørg du inde på et pc hardware forum ;-) hehe


    Ej serøst vil jeg selv vælge en pc, du kan jo altid bare opgradere pc senere hen. Men hvis der er nogle konsol eksklusive du gerne vil had så er det jo bedst at gå den vej.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Man kan jo sige at en ps4 ikke kræver opgraderinger og de tidligere generationer har jo holdt i mange år. Jeg har selv været glad for konsol og du vil jo kunne køre alle de nyeste store AAA titler, omend ikke i samme grafik som en pc kan levere, men jeg synes nu at konsollerne ser meget godt ud på min 42" fladskærm.


    Du kunne evt. købe en ps4 og så spare op til en pc derefter, så er du i hvert fald sikker på at du også kan spille de nye spil om 2-3 år uden at skulle investere ekstra penge.

  • Nu er det selvfølgelig meget individuelt, men jeg ville personligt vælge en Playstation 4. Jeg har købt / forudbestilt PS4 hos CDON.dk, som i følge bl.a. http://billig-ps4.dk/ skulle være en af de billigste. 3500 kr. er selvfølgelig mange penge, men jeg havde ærligt regnet med, at den havde kostet en del mere. Jeg tror personligt PS4 bliver en kæmpe succes :9xo

  • Tak for svarene, tror at det ender i at jeg køber en PS4 og efterfølgerne sparer op til en ny computer:!: :9xo


    First person shooting kan jo godt nok nydes bedst på pc men det må vente lidt endnu. Selv om det nye Arma 3 og BF4 er lige om hjørnet! :T