Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 15. marts 2004, 19:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
ja men på den anden side kan et 9800pro jo også moddes ;) og jeg svarede jo bare på hvad jeg syntes om det kort han havde postet....

btw. så kan man altså godt få et 9800pro for 1650,- - 1700,- :)

Hvis du kender en der har et 9800 PRO på LAGER til 1650-1700 kr i DANMARK, så sig endelig til... :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af SlackeR
Hvis man så kunne være sikker på det kunne moddes..

Jeps, men det der der vel ingen problemer med hvis det er et 256-PCB... Det er jo der at problemerne skulle være hvis folk ikke har været klart over at det SKAL være et 256-PCB ...

22

mandag, 15. marts 2004, 19:47

grillrotten itbutikken.dk har vist et til 1700 men den tyske forhandler www.jes-computer.de har et til 1670,- incl. porto :) og mærket er powercolor så det er ikke fordi det er noget discount mærke >:)

23

mandag, 15. marts 2004, 19:53

Citeret

grillrotten itbutikken.dk har vist et til 1700 men den tyske forhandler www.jes-computer.de har et til 1670,- incl. porto :) og mærket er powercolor så det er ikke fordi det er noget discount mærke >:)

Jepper... Ved godt begge dele, men ITbutikken har ikke deres på lager og får det nok heller ikke til den dato som de har skrevet på deres side. De har rykket det 4-5 gange efterhånden...

... og så er der lige det med DK.... Ser ingen grund til at handle i udlandet for at spare 200 kr....

Men snakker vi 1300 vs. 1900 kr, så er det jo en lille besparelse som er og tage og føle på ... :))

24

mandag, 15. marts 2004, 19:56

kortet koster 2600 eksl. porto i dk ;) skal dog lige siges at det kort på jes-computer.de er en udgående version men jeg score det samme med det i 3dmark03 som en af mine venner der har købt kortet i dk gør :evil:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "c-k" (15.03.2004, 19:56)

25

mandag, 15. marts 2004, 20:06

Citeret

kortet koster 2600 eksl. porto i dk ;) skal dog lige siges at det kort på jes-computer.de er en udgående version men jeg score det samme med det i 3dmark03 som en af mine venner der har købt kortet i dk gør :evil:

2600 ?... Ej...2300 hvis det skal være PowerColor... Ellers kan det gøres for ~ 1950 kr incl. porto ...

26

mandag, 15. marts 2004, 20:10

hmm --> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37845 kan godt være der er billigere stedder :)

27

mandag, 15. marts 2004, 20:12

Citeret

hmm --> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37845 kan godt være der er billigere stedder :)

Jepper ... www.G2P.dk .... Ellers ville jeg jo ikke skrive det... :))

28

mandag, 15. marts 2004, 20:19

har moddet to C3D 9800SE gennem tiden. begge modded fejlfrit.. det ene er oc'et til 438/368 det andet har en ven som ikke aner hvad OC betyder..

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

29

mandag, 15. marts 2004, 20:28

Jeg har også et Club3D R9800SE modded til PRO. Det kører 490/421MHz med en Zalman og en 120mm Papst køler over..

Har en ven, som også har et Club3D R9800SE, som også kunne moddes uden problemer.

embedded systems enthusiast

30

mandag, 15. marts 2004, 20:35

Lyder fint nok.... Bestilte et for 2 sekunder siden... 1302 kr med fragt osv ... Er okey ... Så må vi jo se om det gider som det skal... :T

31

mandag, 15. marts 2004, 20:39

kan kun give grill ret, alle siger vent dog til det kommer på lager ved itbutikken men de ahr rygget det så mange gang at jeg heller ikke tror at det kommer på lager i det her halv år ;)

32

mandag, 15. marts 2004, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

ja men på den anden side kan et 9800pro jo også moddes ;) og jeg svarede jo bare på hvad jeg syntes om det kort han havde postet....

btw. så kan man altså godt få et 9800pro for 1650,- - 1700,- :)

Hvis du kender en der har et 9800 PRO på LAGER til 1650-1700 kr i DANMARK, så sig endelig til... :))

Citeret

Hvis man så kunne være sikker på det kunne moddes..

Jeps, men det der der vel ingen problemer med hvis det er et 256-PCB... Det er jo der at problemerne skulle være hvis folk ikke har været klart over at det SKAL være et 256-PCB ...

Der er da problemer for nogle?? Det er jo det samme mod som 9500 -> 9700.. der har fanmer været mange problemer der, også selvom pcb er rigtigt. Det kan være at den chip man får er en man får fordi en eller flere af dens pipelines er i stykker. Så sælger ATI dem som SE, med de ødelagte pipelines disablet... Det er dog nemt at se.. du ved, skaktern ;)

33

mandag, 15. marts 2004, 21:25

Citeret

Der er da problemer for nogle?? Det er jo det samme mod som 9500 -> 9700.. der har fanmer været mange problemer der, også selvom pcb er rigtigt. Det kan være at den chip man får er en man får fordi en eller flere af dens pipelines er i stykker. Så sælger ATI dem som SE, med de ødelagte pipelines disablet... Det er dog nemt at se.. du ved, skaktern ;)

Jaaa... Er jo altid lidt spænding ved det... :T

Men ellers så kan man jo altid sende kortet tilbage hvis det ikke lige vil som man vil.... :))

34

mandag, 15. marts 2004, 22:56

Citeret

Citeret

Jaaa... Er jo altid lidt spænding ved det... :T

Men ellers så kan man jo altid sende kortet tilbage hvis det ikke lige vil som man vil.... :))

Lige præcis. Dog mest for at folk ikke valfarter ud og køber 9800SE og kommer og sagsøger nogen fordi lortet ikke virker ;)

35

mandag, 15. marts 2004, 23:09

Citeret

Lige præcis. Dog mest for at folk ikke valfarter ud og køber 9800SE og kommer og sagsøger nogen fordi lortet ikke virker ;)

HeHe ... Yeah.. :))

36

tirsdag, 16. marts 2004, 08:00

Nogen der ved om der er TEMP-måler på det Club3D-kort ?... Ved slet ikke om der overhovedet er det på 9800 PRO-kortne generalt... :boxed:

Skal der sgu være ... Ellers gider jeg ikke. *G*

37

tirsdag, 16. marts 2004, 14:54

Citeret

Nogen der ved om der er TEMP-måler på det Club3D-kort ?... Ved slet ikke om der overhovedet er det på 9800 PRO-kortne generalt... :boxed:

Det tror jeg kun der er på tyans kort.. måske gigabytes.. Uden at være sikker ;)

38

tirsdag, 16. marts 2004, 14:55

Citeret

Citeret

Det tror jeg kun der er på tyans kort.. måske gigabytes.. Uden at være sikker ;)

Okey... :D

39

tirsdag, 16. marts 2004, 14:56

Citeret

Hvad skal du bruge temp-måler til? :))

40

tirsdag, 16. marts 2004, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF
Hvad skal du bruge temp-måler til? :))

Til at fiske efter laks ? 8o ... HeHe...

Ja, ved godt man selv kan, men vil have det indbygget i mit næste GFX... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.