Hjælp til kvinde der gerne vil glæde sin mand.

  • Hej tweak.dk brugere.


    Jeg vil rigtig gerne glæde min mand med et lækkert nyt headset med mikrofon, som han kan bruge når han spiller wow og snakker med sine venner over teamspeak. Jeg ville så gerne købe ham det bedste, men aner ikke hvad der er godt.
    Det han har nu har fået gaffa fordi det er knækket i den ene side. det er røget på gulvet et par gange fordi ledningen kan hænge fast når man går forbi bordet og så river dem på gulvet. Derfor havde jeg tænkt at trådløst måske var en ide? Er der forsinkelse på dem eller andre ulemper jeg skal tænke over? Jeg tænker 500-700 kr. det må gerne være nemt at slukke mikrofonen så de andre ikke kan høre det når jeg kysser ham engang i mellem. :P


    Kan du hjælpe mig med at finde det rigtige?


    Venlig hilsen en lettere forvirret teknikspade

  • Det her kommer måske til at lyde mærkeligt, men har han et stort hoved? Ved du udmiddelbart hvilket headset han har i forvejenden.


    Trådløst: http://www.computersalg.dk/pro…&utm_campaign=PriceRunner Super mikrofon, dog er det ikke alle som er glade for trådløs


    http://www.computersalg.dk/pro…siberia-v2-headset-white- Dog er det ikke så godt hvis man har et stort hoved ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Steelseries er lidt noget billigt skrammel. Hvis du (og han) kan leve med et kabel, så vil jeg anbefale Sennheiser. De har dog ikke så meget at byde på i den trådløse genre, i hvert fald ikke med mikrofon.


    Et Sennheiser PC 323D koster lidt over de 700 kroner, men så er det også god lyd, inkl. 7.1 surround sound. Mikrofonen slår fra når man vipper armen opad, meget simpelt.

  • Vi kan vist godt blive enig om at headset generalt er dårlig bygget. ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvad med et Razer Megalodon. Det er et super godt headset. Kanon lyd, og så er det rart at side med i langtid af gangen... Det har 7,1 souround sound... God mic, mulighed for indstilling af alle højtalere.. Razer laver nogle rigtig gode produkter, et headset din mand helt sikkert vil blive glad for..

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Har hørt mikrofon fra den, og kan bestemt ikke recommend den. Lyder som en 10 kroners mikrofon.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jesper nu bruger jeg mit headset hverdag. Og har dog aldrig hørt noget skidt om den mic.
    Er du sikker på at personen du har snakket med har indstillet den korrekt?

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Vi kan vist godt blive enig om at headset generalt er dårlig bygget. ;)


    Steelseries-headset ja, Sennheiser nej.


    Eneste ulempe ved Sennheiser er prisen.


    Jeg kender ikke personligt til Razers headsets, men mit indtryk fra bekendte er at det også er halvfesen kvalitet. De her "gaming"-mærker går generelt efter en masse bling frem for kvalitet.

  • Har også hørt dårligt om steelseries. De går hurtigt i stykker. Sennheiser kender jeg ikke, så kan ikke udtale mig... Razer har jeg kun godt at sige om. På nær deres keybord. Uholdbart og larmer. Men headset, kanon kvalitet, kan ikke sætte en finger på det. Ud over prisen er ret høj.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W


  • Steelseries-headset ja, Sennheiser nej.


    Eneste ulempe ved Sennheiser er prisen.


    Jeg kender ikke personligt til Razers headsets, men mit indtryk fra bekendte er at det også er halvfesen kvalitet. De her "gaming"-mærker går generelt efter en masse bling frem for kvalitet.

    Sennheiser er endelig de eneste der ikke har dårlig bygge kvalitet. Men okay det har så også sin pris.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Har også hørt dårligt om steelseries. De går hurtigt i stykker. Sennheiser kender jeg ikke, så kan ikke udtale mig... Razer har jeg kun godt at sige om. På nær deres keybord. Uholdbart og larmer. Men headset, kanon kvalitet, kan ikke sætte en finger på det. Ud over prisen er ret høj.

    Omvendt har jeg så også hørt mange dårlig ting omkring razer headsets ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • går efter et Sennheiser, så ved du at din mand for et kvalitets headset....


    jeg har været MANGE mærker rundt, inklusiv Steelseries, Razer, Logitech osv, osv, men jeg er ALTID gået tilbage til Sennheiser da de bare levere den bedste kvalitet både hva angår bygge kvalitet og lyden.
    ok de koster lidt, men du slipper for at han samler det med gaffa, ved mindre han voldsmadre det selvfølgelig.


    det eneste jeg måske ville mene kunne komme op på siden af Sennheiser er Corsair, som jepser101996 foreslår.



    men ellers skal det være Surround og det skal være Sennheiser gå efter et PC 323D , behøver der ikke være Surround så gå efter et PC 320 G4ME eller PC 330 G4ME , den største forskel mellem de 2 sidst nævnte er design.

  • Jeg kan ærligt ikke forstå at folk forslår noget med ledning. når det tydligvis lyder til at han vil få bedre brug af trådløs. Lige meget hvor godt dit headset er vil det bare gå i stykker hvis man glemmer ledningen og smadder det på gulvet.


    Trådløs virker utrolig godt. vi er flere som kun bruger det og som aldrig kommer til at gå tilbage til ledning.
    Lyden er rigtig god. man kan gå rundt i ens lejlighed.


    En af mine venner har fået dette http://www.computersalg.dk/pro…&utm_campaign=PriceRunner


    Som en anden også linker til. og han er utrolig glad for det. micen er vildt godt. Og du kan slå den op hvis du vil kysse ham. De er gode at have på. og lyden er god. personligt kan jeg ikke forstå folk vil have ledning, men dem om det.

  • Jeg kan ærligt ikke forstå at folk forslår noget med ledning. når det tydligvis lyder til at han vil få bedre brug af trådløs. Lige meget hvor godt dit headset er vil det bare gå i stykker hvis man glemmer ledningen og smadder det på gulvet.


    Trådløs virker utrolig godt. vi er flere som kun bruger det og som aldrig kommer til at gå tilbage til ledning.
    Lyden er rigtig god. man kan gå rundt i ens lejlighed.


    Jeg kan ikke forstå du går i baglås fordi folk foreslår alternativer HVIS man kan leve med et kabel. Corsair Vengeance 2000 er helt okay, men Sennheiser er trods alt et niveau højere.


    Trådløse headset fungerer okay, men der er trods alt en lille ulempe omkring batteriet.

  • Hvis du også lagde mærke til hvad jeg skrev i mit første svar vil du se at jeg linke til præcist det samme headset ^^

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Først og fremmest: Det er sgu meget cool at du vil give din mand et headset. Vi mænd elsker gadgets :)


    Jeg bruger headsets på arbejde og når jeg har fri hver eneste dag og har efterhånden været igennem de fleste kendte mærker. Som så mange også er inde på i tråden, så kan "Gaming" nogle gange betyde mere bling end egentlig kvalitet.


    Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt omkring hvor meget han bruger dem. Hvis man bruger sit headset meget synes jeg det er vigtigt at de dækker ens ører helt (og ellers sidder behageligt). Hvis han ikke bruger det specielt meget (1 time eller 2 af gangen) så er et par Sennheiser pc 330 G4ME fine (jeg har et par af disse og bruger dem på arbejde). Hvis man bruger det mere og vil have en bedre lyd og ikke mindst et headset som er behageligt så er Sennheisers PC 350 eller PC 360 et virkelig godt headset. Jeg har tidligere ejet begge. De er dog noget dyrer end dit budget. Jeg har i øjeblikket et astro40 headset som jeg er meget godt tilfreds med, men jeg kunne godt være tilbøjelig til at gå tilbage til et PC350 - de kan tage nogle slag og har en rigtig god lyd.


    Min pointe er nok bare: Vælg et Sennheiser som er indenfor dit budget. God kvalitet, god lyd og så er de ikke neonfarvet :)

  • Quote

    Jeg kan ikke forstå du går i baglås fordi folk foreslår alternativer HVIS man kan leve med et kabel. Corsair Vengeance 2000 er helt okay, men Sennheiser er trods alt et niveau højere. Trådløse headset fungerer okay, men der er trods alt en lille ulempe omkring batteriet.

    Synes nu ikke jeg går i baglås. Men hun fortæller jo at han glemmer ledningen og taber headset. Det vidner jo om at trådløs er det bedste valg for ham. self vil der altid være en "ulempe" ved det batteri. Men der er jo også lige så store ulemper ved ledning. mit G930 holder ca 8-9 timer. og hvis der ikke er strøm på så sætter man ledningen i.


    jeg har også haft sennheiser og det var også rigtig godt. Men vil til hver en tid tag et trådløs. :9xo

  • Jeg har Asus Orion Pro. Jeg er fint tilfreds. Frækt design og sidder fint + lydkort hører med. Har desværre ikke haft mulighed for at teste mikrofon. Ifølge anmeldelser sku den være middelmådig. Kan researches