MM-Vision bærbar

  • Hey!


    Jeg står og skal til at købe en ny bærbar der skal kunne
    klare matlab og andre krævende programmer. Jeg har kigget på en bærbar
    fra MM-Vision: http://tinyurl.com[...]
    , men jeg er i tvivl om hvorvidt kvaliteten er i orden eller ej. Det
    virker til at være en super fed bærbar til en billig penge. Det er så
    her tvivlen kommer ind. Hvordan kan det være den er så billig i forhold
    til andre bærbarer, som er dårligere men dyrere? Er der nogle der har
    erfaring med bærbarer fra MM-vision. Både gode og dårlige er velkomne.


    / Kasper

  • Hvad er grunden til en gaming bærbar? er det sådan at du skal bruge den til studier. Men jeg vidt jeg ved, er mm-vision de eneste jeg kan recommend specifikationer mærsigt, hvis du absolut vil had en 'gaming' bærbar.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvad er grunden til en gaming bærbar? er det sådan at du skal bruge den til studier. Men jeg vidt jeg ved, er mm-vision de eneste jeg kan recommend specifikationer mærsigt, hvis du absolut vil had en 'gaming' bærbar.


    Det skal ikke være til gaming. Det er til beregningsarbejde, Matlab, python og andre tunge beregningsprogrammer. Den skal derfor have en god processor, masser af ram og SSD harddisk. Og hvis jeg ikke skal til at smide 10k+ for en bærbar, så har dette været det bedste bud. Jeg har også kigget på en Lenovo til omkring 9k men den har ikke VGA udgang og så vidt jeg kan se på specifikationerne, er den dårligere hardware mæssig end MM-Visionen. Der skal også helst være VGA udgang da den skal kunne sluttes til projektor osv.

  • mm-vision har de bedste gaming bærbar til prisen i Danmark, har stadig ikke set en bærbar som kan matche de specs, sammen med deres garanti og support.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg er super glad for min MM-Vision. Der har ikke været nogle problemer med den overhovedet. Kabinettet er lidt middelmådigt, da min er lavet af plastik, men ellers er den meget fin. Du får meget for pengene, ja. :)


    Kølingen er super, price/performance ratio er super, service (har jeg hørt) er super. Deres kabinetter får de fra Clevo, hvilke også er kendt for at have fine computere. Selvom jeg, som sagt, ikke er så glad for mit. Det er holdbart, men føles lidt billigt. Jeg kan lige tage et kig senere og prøve at finde hvilken Clevo bærbar, som G4559'eren er magen til. Så kan du læse nogle reviews af den. :) Ellers kan du jo lige kigge lidt rundt.



    Vær opmærksom på at Windows ikke er indkluderet i prisen. Og tag også et kig på deres 3 års totalforsikring (pengene værd efter min mening).

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • En forsikringer du køber hos de fleste butikker minder meget, om den forsikring du kan få hos din egen forsikring. Det er dog meget billigere, hvis du bare tager din egen forsikrings udgave.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Førnævnte MM-Vision bærbar er bygget over Clevo W650-serien. Du kan læse et review af en bærbar næsten magen til her, dog med et 750m i stedet for 740m:
    http://www.notebookcheck.net/R…0SR-Notebook.96272.0.html



    Her med en anden cpu, men et 740m:
    http://www.notebookcheck.net/R…0EH-Notebook.93332.0.html



    Du kan søge lidt videre på Google, hvis du vil læse mere om den. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB