MX Cherry

  • Jeg har prøvet blue, red og brown, og kunne faktisk bedst lide blue, men endte med at vælge et keyboard med brown switches, der havde o-rings (logitech g710 ?) fordi blue larmer virkelig meget hvilket jeg på ingen måde fortrækker når jeg skal skrive. Det skal dog siges at jeg også er meget følsom over for støj, så blue og red ville derfor ikke være optimal at skrive på, men det er også bare mig :).


    Er der nogen speciel grund til at spørger, eller er du bare nysgerrig?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det er nysgerrighed, men vil gerne have et mekanisk på et tidspunkt, så vil gerne høre folks meninger : )
    Jeg tror jeg har det på samme måde med larm, men hvorfor udelukker det den røde?

  • MX Reds er i sig selv så godt som lydløse, men hvis man bare taster løs vil tasterne typisk bare gå i bund og give et tydeligt "klak". Så det kommer også an på hvordan man bruger tastaturet. Men man skal i hvert fald gå ret voldsomt til den hvis man skal have det til at larme lige så meget som et tastatur med MX Blues.


    Jeg er glad for mit tastatur med MX Reds, de er meget lette og gode til gaming.

  • Havde håbet der var mange herinde, som havde meninger jeg kunne høre om forskellige switches :/
    For mig er den blå udelukket, jeg tænker bare på, om det ville være smart at vælge brun, så man får det der lille klik, så man ved hvornår den er aktiveret. Har dog prøvet sort på et steelseries 7g tror jeg, og det var virkelig godt!

  • @op
    Håber det er ok jeg låner din tråd, da jeg er lidt i samme båd.


    Har prøvet lidt forskelligt i El Giganten, og umiddelbart er det "red" som passer mig bedst. Dog ville det være rart hvis man kan få o-ringe løst, så tasterne ikke går i bund på samme måde, og ikke larmer så meget når de gør.
    Er det muligt at få dem løse?
    (Konkret er det Corsair K95 med MX Red jeg har kik på )

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.