nogen som har erfaring med pc350 special edition? er det noget værd?

  • hej Tweaker jeg overveje at købe et senheizer pc350 special edition nohen som har erfaring med dette headset så vil jeg meget gernw høre hvad i syntes om det så jeg kan enten blive helt sikker på at det er den jeg skal have eller finde noget andet :b)

  • Har faktisk også overvejet at købe 350 se fra tyskland, hvor det faktisk kun koster 1180 kroner med fragt. Er dog ikke sikker på om jeg skal vente på at steelseries 9h kommer ud eller om pc 350 se ville være bedre.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg er glad for mit alm. PC 350. Har dårlige erfaringer med Steelseries, men de kan måske være blevet bedre med tiden.


    Edit: Nå, ja, det har jeg vist skrevet mere om i den anden tråd. Syntes også det virkede bekendt...

  • Jeg er glad for mit alm. PC 350. Har dårlige erfaringer med Steelseries, men de kan måske være blevet bedre med tiden.


    Edit: Nå, ja, det har jeg vist skrevet mere om i den anden tråd. Syntes også det virkede bekendt...

    havde vist et ligende topic ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • tak for de gode indputs nu har jeg købt dem kunne dog kun finde nogen der kostede 177 euro med fragt hvilket er omkring 1400 kr kunne da godt tænke mig at hvide hvor henne du fandt den til 1100 ;) eller ville have været fedt hvis jeg havde set det før jeg bestilte den :P men pyt skidt glæder mig nu bare til det kommer :rules: :goodpost: