Selvbyg gamer computer

  • Selvbyg gamer computer



    selvbyg computer, Sælger selvbyg computer. Egnet til WoW, Diablo3, osv. Den er vanvittig hurtig og kan spille på højeste grafik på alle spil jeg har prøvet, den lagger aldrig! Den kostede 8500kr fra ny og er næsten ikke brugt, grundet jeg ikke spiller sådan nogle spil længere


    Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, build 7601).


    Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 3.20GHz Ver: 08.00.15


    Hukomelse: 8192MB RAM DirectX-version: DirectX 11


    Skriv endelig hvis der er spørgsmål :)


    Byyyd alle bud modtages med smil :9xo

  • Nok en god ide at lægge den i Køb & Salg i stedet.
    Der mangler nogle vigtige oplysninger - hvilket grafikkort er der i maskinen? Og hvad med bundkort, strømforsyning, kabinet, harddisk osv?

  • Det er fordi jeg ikke er vildt god til det med computere, derfor fik jeg også bygget en af en sælger. Fik af vide jeg skulle tjekke dxdiag og det var det eneste jeg kunne finde derinde. Ved du hvor jeg kan tjekke de andre speccs?

  • CPU-Z kan fortælle hvilket bundkort og grafikkort du har, og give lidt flere detaljer om din RAM (hvor hurtig den er). Harddisk og andre drev kan du finde ved at gå ind i "computer", højreklikke på harddisken og klikke egenskaber, og skifte til fanebladet "hardware".


    Strømforsyningen kan identificeres ved at åbne kabinettet og læse på klistermærket.