Hjælp mig, jeg ved ikke om pc'en opfylder mine krav :D

  • Hej jeg har set på en billig gamer pc da jeg er en gamer med et budget! Men jeg ved ikke om den opfylder mine krav. Det jeg vil have er en computer som kan spille battlefield 3 på standard grafik, imens man optager sit gameplay med fraps, Jeg behøver bare at den kan optage i 30fps uden lag!
    Computerens specs:


    Grafikkort:Msi geforce gtx650 ti oc 1gb
    CPU: Intel i5-3570k
    Ram: 8gb





    PLEASE HJÆLP!











    Harddisk: WD/Seagate 500GB, 7200 rpm


    Medie: Samsung/LG DVD-Brænder, DVD-RW 22x

  • Den maskine får du ikke til det, som du efterspørger.


    Du mangler både cpu kerner samt GFX power, for at kunne gøre det uden fps drop, når du optager imens du spiller.
    Lag i online spil kommer alle ud for, da det har med meget mere og gøre end bare din maskine.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • BF3 kan den godt klare, men fraps oveni tror jeg sq ikke den kan uden lag. BF3 i sig selv skal nok lægge beslag på alle fire fysiske kerner, en god sjat RAM og størstedelen af GFX kortets ressourcer.


    En løsning kunne være Avermedias Livegamer HD der leverer en separat processor til encoding af dine film, og det kan bruges både med computeren det sidder i eller forbindes til en anden maskine via hdmi. Jeg har dog ikke selv erfaring med kortet, så det vil jeg lade andre tweakers kommentere om.


    Eller alternativt kan man bruge pengene på andre komponenter (bedre GPU måske).


    Til sidst:
    Kan/vil du samle selv?
    hvor meget vil du give?
    Hvor meget kan evt. genbruges fra forrige/gamle maskiner?
    Intra evt. i AMDs CPUere og GPUere?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200