Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 30. maj 2013, 08:46

Hejsa

Jeg har netop købt mig en Synology 213+ og vil nu gerne have kopieret indholdet fra mit gamle mediecenter over. Tænkte jeg kunne speede processen lidt op, hvis jeg forbandt diskene via eSata porten på NAS'en. Hvilket kabel skal jeg anskaffe for at forbinde Sata til eSata? Tænker der vel skal noget strøm med til de interne diske. Jeg har kigget på dette kabel: http://www.av-cables.dk/esata-usb/strm-o…kabel-05-m.html

/Just

2

torsdag, 30. maj 2013, 09:20

Du har selv linket til av-cables, de har jo online chat, så det ville jeg gøre brug af først.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

torsdag, 30. maj 2013, 16:58

Tak - det var jeg slet ikke opmærksom på. Det vil jeg gøre brug af i morgen når de åbner igen.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.