Trådløst netværkskort

  • Hej Tweak!



    Jeg skal bruge et trådløst netværkskort, der er i stand til at trække en 50/5 mbit forbindelse. Har en D-Link DWA 140 USB fætter, men jeg synes godt nok at hastighederne er lidt lunkne. Kan det tænkes at det er den, der er flaskehalsen? Har maks 4 barers signal, kan det trække ned? Hvis de ter tilfældet, hvad kan så anbefales?


    Beklager det lidt rodede indlæg, det er skrevet i en fart :whistling:


    PFT

  • 50/5 :)


    Jeg tror at han mener reelle hastighed - brug speedtest.net


    Gaming PC:
    Microsoft Windows 10 Professional 64-bit
    Intel Core i5 3450 @ 3.10GHz
    2x4GB Kingston HyperX Genesis PnP @ 1600MHz
    MSI Z77A-G45
    Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5
    64GB Kingston SSD + 1TB Samsung HDD
    Dell Ultrasharp 23" U2312HM

  • Kan du ikke lige prøve at teste samme forbindelse med kabel (og slukket wifi på computeren), det vil hive en ide om hvorvidt det er dit trådløse net der fejler.


    Hvilken hastighed siger computeren at den er forbundet med?


    /ask

  • Tryk på dit netværks ikon (det der indikerer hvor mange stregers forbindelse du har"), find det netværk du er koblet på, højreklik på dette og vælg "status". Nu kommer der et vindue hvor der står hvad hastighed du er koblet på med.


    Har du prøvet speedtest med kabel - de giver en del information om dit internet.


    /ask

  • måske et dumt spørgmål, hvad router er det , supporter den 11n.
    Why does my Draft-11n device only connect to my Super G / MIMO device at 54Mbps not 108Mbps?


    Although both 802.11n and Super G / MIMO are capable ofconnecting at speeds greater than 54Mbps, they do so usingdifferent technologies, which are incompatible.
    This causes them both to fall back to the lowest commondenominator, which is 802.11g, and only supports connections up to54Mbps.
    To get the most out of your Draft-11n device, ensure that otherdevice on the wireless network it is connecting to are alsoDraft-11n.

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts