3D surround vision virker sku ikke!

  • Hej Tweaker jeg har for nydeligt lavet en computer med specs:
    CPU: I7-3770K
    GPU: GTX680-4gb EVGA
    Størmforsyning: 750w
    Bundkort: Gigabyte GA-Z77X-UD5H
    DRAM: Corsair Vengeance 2x4gb
    Harddisk: 256gb SSD Samsung
    Styresystem: Win 7


    Skærme: BenQ 2411T 144hz x3


    mit problem er at jeg har set nogle film på youtube hvor de køre 3 skærme i surround og i 3D men jeg kan ikke få mit system til at køre 3D lige så snart jeg aktivere 3D i Surround så blinker skærmene og slukker ind til jeg kommer ud af 3D igen.. (jeg kan sagtens køre surround alene og jeg kan sagten køre 3D på en skærm)
    mine skærme er forbundet igennem 1 Hdmi stik og 2 DVI stik

  • Hvem siger hdmi ikke kan levere 3d? Det var dog noget fis at sige, en enkel google søgning ville have sagt det stik modsatte :thumbdown:
    Du skal bare Sørge for det er hdmi 1,4! Og det er altså ikke fordi hdmi 1,4 er nyt på markedet det kom i 2010 så det burde være til at finde ;)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Hvem siger hdmi ikke kan levere 3d? Det var dog noget fis at sige, en enkel google søgning ville have sagt det stik modsatte :thumbdown:
    Du skal bare Sørge for det er hdmi 1,4! Og det er altså ikke fordi hdmi 1,4 er nyt på markedet det kom i 2010 så det burde være til at finde ;)


    For det første er dit signatur for stort i forhold til reglerne.


    Signatur regler
    Maxstørrelsen for en signatur er :
    530 x 200 pixel
    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til
    530 x 200 pixel.
    Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.


    Vil du lave en signatur der kun indeholder tekst, så har vi lavet en lille guide til hvor mange linier du kan skrive før du overskrider reglerne om en maks højde på 150 pixels. Guiden er lavet med udgangspunkt i den standardfont der bliver brugt til signaturer. Så hvis du vælger en anden font kan der være en afvigelse i hvor mange linier du kan tilføje før den overskrider reglerne.


    Ved tekststørrelsen meget lille må du have 18 linier
    Ved tekststørrelsen lille må du have 12 linier
    Ved tekststørrelsen normal må du have 10 linier
    Ved tekststørrelsen stor må du have 8 linier
    Ved tekststørrelsen meget stor må du have 6 linier


    For det andet, ja... HDMI 1.4a kan trække 3D, på et TV.
    Som egentlig kun bliver vist i 60Hz.


    Men HDMI 1.4a kan ikke trække 120Hz.


    HDMI 1.4b skulle kunne, men det hjælper ikke noget i dette tilfælde, da skærmen sikkert ikke kan modtage 120Hz over HDMI,
    heller ikke selvom der sad et HDMI 1.4b kabel i.

  • Signatur for stor? Jeg har da ellers prøvet hvor den sagde til mig at jeg havde skrevet for meget og så ville den ikke gemme det. Så gik jeg ud fra det ligesom var grænsen.. Hmm men fair nok. Skal nok rettes ingen problem :)


    Nå for satan.. Jamen det er jeg ked af rasm401i det er sku mig der er helt galt på den her!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb