Never Settle Reloaded fra AMD - ikke flere keys???

  • Hej,
    Har andre oplevet at danske leverandører, i mit tilfælde Komplett.dk, ikke kan levere flere keys til de spil-bundles (Never Settle Reloaded) der skulle være med grafikkort med et udvalg af AMD GPU'er??


    Jeg har for nylig købt et Sapphire HD 7950 kort - blot for nu at konstatere at Komplett siger; vi har ikke flere keys! Og AMDs tilbud skulle løbe frem til udgangen af året.


    Erfaringer efterlyses ...


    Hilsen
    Lars

  • Her er det taget direkte fra AMDs hjemmeside:



    from a participating retailer between January 22, 2013 and either December 31, 2013 or when supply of Key Codes is exhausted, whichever occurs first.


    Link: http://sites.amd.com/us/promo/…tle/Pages/nsreloaded.aspx

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Komplett skilter stadig med at man får spillene med i købet, så du kan som minimum kræve et afslag i prisen. Dvs. refundering af prisen på de lovede spil som du ikke får alligevel.

  • Hvor skiltes der med det, for jeg kan ikke finde det på siden?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Vi kan hurtigt blive enig om at det ikke er godt nok at der ikke er flere efter 2 mdr. ud af 12. Men der kan være flere ting der spiller ind der. Men hvis du kan se på ind kvittering/ faktura fra komplett der står at spillet følger med spillet i et bundle, så kan du kræve et nedslag i prisen, da du ikke har modtaget den fulde vare. Har lige været inden og se på komplett.dk, hvor det ikke står længere, så de er opmærksom på "problemet" nu.


    Men hvis der står at spillet medfølger på din kvittering/ faktura, så kan du kræve nedslag eller levere produktet tilbage, eller måske noget tilsvarende?


    Husk du som forbruger i en privat handle altid har de stærkeste kort på hånden.

  • Jeg synes sq det er fusk. Det er jo ikke fordi AMD's salg af grafikkort er steget med x5 inden for de sidste 2 måneder. Ergo har der aldrig været nok keys til hele perioden selv hvis salget havde været normalt.


    Never Settle min røv ;-)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det grafikkort du linker til er jo også nogle andre keys og et andet produkt. Så de kan sagtens have flere af de keys tilbage, men være løbet tør for dem du har krav på.


    Den model er som Psych0 siger jo slet ikke den samme?


    Der er så vidt jeg kan se slet ikke nogle vouchers med de nuværende HD7950: http://www.komplett.dk/k/kl.as…=A00247.K359745.&bn=10488

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det giver bare ikke så meget mening at have en halveret kampagne på den måde. Men I har ret, der står ikke noget om det på 7950erne. Om der så gjorde det da trådstarter købte sit kort...

  • Uden at vide det må man jo antage at han ikke lyver, hvorfor skulle han også det får han jo intet ud af. Så jeg ville som tidligere nævnt tage et kig på kvitteringen/fakturaen for at se om det står der. Hvis der gør det så tag kontakt til Komplett og få en aftale med dem, nedslag i pris eller en vare af tilsvarende værdi, hvis der står med bundle på kvitteringen.

  • Det giver bare ikke så meget mening at have en halveret kampagne på den måde. Men I har ret, der står ikke noget om det på 7950erne. Om der så gjorde det da trådstarter købte sit kort...


    Som der står på AMDs hjemmeside, så er det enten tids- eller lagerbestemt (se citat og link overfor), hvor længe det gælder, så mærkeligt er måske så meget sagt.


    Mon ikke også at der kommer en ny fin bundle fra AMD på et tidspunkt til HD7950 serien også? ;)


    Selvfølgelig er det ærgerligt at man ikke når at få en voucher med, men that's the name of the game med disse begrænsede deals :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hej,
    Om det pågældende kort lige i bestillingsøjeblikket havde spil listet i beskrivelsen eller ej, ja, det må jeg indrømme at jeg ikke erindrer. Jeg medgiver at de ihvertfald ikke gør nu :|


    Syntes dog stadig at den generelle AMD kampagne er lidt tynd når man løber tør efter ikke engang to måneder på kortene i den øvre ende ...