Windows bliver ved med at åbne sider i chrome

  • Jeg sidder med damens bærbar. Og har et problem med at når man sidder inde på computeren så kan den finde på at åbne chrome og blive ved med at åbne sidder til "hjælp til chrome" den havde samme problem da den havde vista. nu har jeg sagt windows 8 på og det samme problem er der.


    problemet forsvinder midlertidigt hvis man trykker ESE . det virker ikke som om at der er nogen knapper som sider fast og siden kommer ikke frem selv om jeg trykker på alle mulige knapper.


    har et andet lille spøgersmål. mener nogen snakket om at man kunne få et program så man fik sin start knap frem igen og var fri for disse mange forfærlige forandringer i windows 8


    en god påske til jer der ude

  • Her er programmet til win 8


    link


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • prøv lige og kør en tur med ccleaner, og rens din reg.database, måske er det der hunden ligger begravet.


    link


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.