Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Der er masser af geniale grafikkort i danmark. hvis du gerne vil oc'e, er abit siluro et alternativ, ellers som mrkenny siger, point of view eller asus, hvis du er til dem.. Hva er grunden til at du så gerne vil have albatron
Hvorfor dog vente på et kort, som larmer 10x (?) mere, koster det dobbelte, yder max 8% mere (og til tider dårligere), fylder det dobbelte (til tider optaget et PCI slot), afgiver meget mere varme og har en dårlige tv-out chip, end Radein 9700 Pro?
Hvad er det ved nVidia, som får brugerne i en form for trance... må... have... nVidia... vil... have... det... dyreste... nu!?
Originally posted by Disco``
jup FX er et flop men tror i ikk kun det r sundt de kommer lidt ned med nakken synes det r fedt ender med en dejlig PRISKRIG!!!!! mellem de 2
Ja... nVidia har haft det alt for godt alt for længe ! Nu ska de prøve noget andet, hvilket jeg tror blir en god lærestreg for dem !
Ja det er jo det samme som med amd og intel,,, uden den ene af dem ville de andre jo være astronomisk dyre *GG* så amd og intel..: keep up the good work
Originally posted by POWER_GRISEN
Der er masser af geniale grafikkort i danmark. hvis du gerne vil oc'e, er abit siluro et alternativ, ellers som mrkenny siger, point of view eller asus, hvis du er til dem.. Hva er grunden til at du så gerne vil have albatron
til topic: Hvis du vil ha et ti4200 som ska OCes, og du er ligeglad med pengene, så køb en Triplex.. det ser fedt ud og ka OCes en hel del !
Rolig nu, mester - Nvidia laver skam nogle ganske ok kort, efter min mening. Jeg er da godt tilfreds.
Dog ville jeg klart vælge et ATI 9700 frem for et FX, da ATI'et er billigere og at FX's ydelse ikke er meget bedre, hvis det overhovedet er tilfældet. Dette topic har efterhånden været oppe at vende mange gange, og efter at have læst diverse sammenligninger, tror jeg ikke FX er noget at råbe hurra for.
Men drop lige den attitude, da den ikke kommer nogen til gode. Voksne mennesker burde da i det mindste kunne debatere, i en 'pæn' og ordentlig facon.
til topic: Hvis du vil ha et ti4200 som ska OCes, og du er ligeglad med pengene, så køb en Triplex.. det ser fedt ud og ka OCes en hel del !
Rolig nu, mester - Nvidia laver skam nogle ganske ok kort, efter min mening. Jeg er da godt tilfreds.
Dog ville jeg klart vælge et ATI 9700 frem for et FX, da ATI'et er billigere og at FX's ydelse ikke er meget bedre, hvis det overhovedet er tilfældet. Dette topic har efterhånden været oppe at vende mange gange, og efter at have læst diverse sammenligninger, tror jeg ikke FX er noget at råbe hurra for.
Men drop lige den attitude, da den ikke kommer nogen til gode. Voksne mennesker burde da i det mindste kunne debatere, i en 'pæn' og ordentlig facon.
Hvis du hentyder til "nVidioter" så er det ik negativt... jeg er da selv en atidiot..