Hvilket tastatur

  • det er ikk et nemt valg...


    jeg køber for det meste kun de tastaturer til 125 - 150,- fra logitech da jeg syntes de er fine nok til mit behov, hvilket både er kontor og gaming, men købte et G105 i et MW3 edition fordi jeg kunne spare 400,- på det og det er jeg godt tilfreds med...


    det eneste jeg kan sige er at man skal prøve sig frem, for alle har deres føling for hvordan et tastatur skal være...


    Corsair har lavet nogle ret fede tastatur som skulle være ret gode, har ikk selv prøvet dem, men det da et kig værd



    jeg må indrømme, at Steelseries har aldrig været et mærke for mig, syntes ikk de har lavet noget som er godt endnu, men det er bare mig :)

  • Hvis du er en seriøs computer-bruger så vil jeg i hvert fald anbefale et mekanisk tastatur.
    Dette kan for eksempel være Corsair K60 eller K90.


    Hvis du har tid, så læs denne guide - http://www.overclock.net/t/491752/mechanical-keyboard-guide


    Jeg har selv et Das Keyboard Ultimate S Silent, og kan ikke forstå hvorfor folk har brug for et tastatur der har lys, makro knapper eller alle mulige forskellige designs der får dem til at ligne.. ja hvad nu det ligner.


    Har også overvejet at sælge mit Das og købe et uden numpad, og måske endda uden piletaster og alt det over, såsom et Filco, Leopold eller Happy Hacking. Men så længe jeg kun har SU som indtægt, så bliver det først om noget tid :)

  • Hej ja ved godt de fleste anbefaler et mekanisk tastatur
    til spil. Er dog også tæt på og købe et Coolermaster storm trigger men
    det har desværre mx black taster og ikke Brown som skulle være noget
    lettere og trykke ned når nu jeg skal både game og bruge den til daglig brug.


    Tak for svar.


    Jango

  • Der er Steelseries 6Gv2 Red, det bruger red switches - som er super dejlige.. ellesr så vent på det nye k95 mekaniske tastatur fra Corsair... Det er så lækkert at det får ens safter til at flyde :p


    EDIT: Corsair K95

  • Hej ja ved godt de fleste anbefaler et mekanisk tastatur
    til spil. Er dog også tæt på og købe et Coolermaster storm trigger men
    det har desværre mx black taster og ikke Brown som skulle være noget
    lettere og trykke ned når nu jeg skal både game og bruge den til daglig brug.


    Tak for svar.


    Jango

    Faktisk kan du godt få den i deres amerikanske butik, ved dog ikke om du kan få den fragtet til danmark


    Link: http://www.cmstore-usa.com/tri…chanical-gaming-keyboard/ (du kan vælge alle switches)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hej ved godt CM har andre modeller med red og Brown taster.



    Men den håndstøtte der følger med CM Trigger er der ikke med
    til de andre modeller fra CM. Men nu jeg har jer hvilken Cherry model
    skal jeg egentlig gå efter når jeg skal bruge det til både spil og kontor?


    Er det ikke red eller brown?


    Tak for svar


    Jango