En skærm som skal bruges til gaming hjælp!

  • Jeg er igang med at lede efter en fed skærm som skal bruges til casual gaming, film og selvfølgelig læsning på nettet.


    Jeg har overvejet en yamakasi catleap fra korea men er lidt bange for at bestille den da jeg risikere at have pixelfejl og simpelthen være ude af stand til at sende den tilbage uden det koster mig en mindre formue.. Det skal dog nævnes den bruger samme, ips og retina, panel som en 27" imac, hvilket er en utrolig fed skærm!


    Den anden mulighed er http://www.pricerunner.dk/pl/2…-Silver-Sammenlign-Priser 27" 3d skærm fra samsung. Jeg vil rigtig gerne have de 120hz og også bruge 3d. Skal lige nævnes jeg nok finder den brugt til en 3000.


    Min smertetærskel for skærmen er 3500 skal jeg bruge mere skal der et mindre mirakel til. 27" er et must syntes 24" er for lille til film osv og da jeg ikke spiller på specielt seriøst er jeg lidt ligeglad. Skal også nævnes at det bliver et titan kort der trækker skærmen så høj opløsning burde ikke være et problem.


    Kom også gerne med andre bud! :P
    -God weekend derude!


    Har lige læst om 21:9 skærm er de noget værd til gaming/se film? http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=21%3A9&bn=11158&mfr

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Altså 120hz passer til folk der gamer fps og bare tag det lidt seriøst, dog tror jeg ikke du får problemer med fps ;) , men ja hvis du skal bruge den til 3d (somskulle være sjovt et par gange) kan du også gøre det. Vil selv ikke bestile en eller koriansk mærke, da jeg ikke selv kender til dem, jeg vil selv holde mig til nogle af de kendte mærker som, Acer, Dell, Benq, Samsung osv. Selv har jeg faktisk kigget på Acer 23" LED S235HLBbmii da det er en billig ips, dog kender jeg ikke til kvaliteten.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().