Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 17. februar 2013, 17:48

Jeg har længe kigget efter ny bærbar.. Er kommet frem til at det skla være en Asus G55. Men er ikke tilfrds med den. Fandt så Xoticpc som kan opgradere den efter mine ønsker men hvis den skal inporteres fra et land uden for europa så kommer dr told på og så bliver den rigtig dyr. Nogen der kender et firma lignende Xoticpc som bare er fra europa?

2

onsdag, 20. februar 2013, 02:13

Jeg kan ikke lige komme på noget, men tag et kig på MM-Vision. De har da lidt modificering på de forskellige bærbare og prisen er god.

Hvad havde du tænkt dig, at der skulle være af indmad da? Siden at det ikke er godt nok bare at finde en bærbar der er samlet?

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

3

mandag, 4. marts 2013, 20:39

Jeg er blevet forelsket i en Asus G55

Men den lever ikke helt op til mit krav om at der skal sidde et dualband netkort i den. For ikke at bryde garantien ville det være godt hvis der var et sted de solgte den med sådan et i (:

4

mandag, 4. marts 2013, 20:58

Mit råd: køb en billigere bærbar og invester pengene i en stationær. Når man er oppe i den slags bærbar som G55, så vejer den alligevel næsten lige så meget.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.