ny all-in-one computer

  • Hej , min imac er desværre brændt sammen , så nu er det på tide med en ny , kigger lidt væk for mac denne gang , og har kigget på HP Envy TouchSmart 23-d060qd , kan ikk finde et sted at købe den i Danmark , men man kan købe den på amazon for 1500 dollers , nogen som har prøvet at købe gennem amazon ? er det noget der kan anbefales , og kan i eventuelt anbefale en anden all-in-one computer man eventuelt kan købe I Danmark ;)

  • Jeg kender ikke lige den nævnte model, men har da set noget tilsvarende i Elmutanten. Jeg syntes de ser klodsede ud ift. en iMac.
    Når jeg ser hvor fedtet min iPhone/iPad bliver, tør jeg slet ikke tænke på, hvordan en større skærm vil komme til at se ud.
    Et alternativ kunne være en Dell - de ser faktisk sprøde ud....
    http://www.dell.com/dk/p/inspiron-one-23-2330-aio/fs


    Nu skriver du HP´en koster 1500 dollars, så jeg formoder du har fundet den på amazon.com - i så fald skal du lige tage told, moms osv. med i beregningen. Og så er der altså ikke langt til den nye iMac...


    Hvis jeg var dig, ville jeg se om jeg ikke kunne finde mig en brugt 27" iMac..

  • Ved ikke helt om det er det du leder efter, men der er en inde på tweak, der har en til salg ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB