Grafikkort varm??

  • Hey allesammen. Har en vision bærbar med 6990m grafikkort i.. Den har lige været til servicetjeck og det hele renset ud.. Problemet er at den er begyndt med at blive for varm.. Selvom jeg kun surfer den er lige begyndt med det nu. Inde på amd catalyst står der 91% procent under aktivitet selvom jeg slet ikke spiller noget. Kan det være jeg har fået noget virus? Forstår det slet ikke. Den tror jeg gamer.. Men sidder og surfer mens den kører på fuld smadder. den kommer helt over 90 grader. Det plejer den at gøre når jeg spiller og i tomgang ligger den mellem 45-50 grader. Pls hjælp. MVH

  • 6990m, bærbar, 90 grader :boxed: :boxed: :boxed:


    sorry :offtopic:


    Har du noget antivirus på maskinen? Noget underlige ting kørende i task manager?

  • Nej ved godt det ikke er unormalt men den plejer slet ikke kører på den måde i tomgang. Det først når jeg spille spil.. Men nu gøre den det bare jeg tænder den.. den er allerede op på 90 grader nu. Har lige tændt pcen. Og nej umidelbart er der ikke noget der kører i baggrunden men der er et eller andet der belaster grafikkorten fuldstændig.. Får i AMD catalyst står der 90 % aktivitet af Gpu. Det er unormalt er det ikke?

  • Peecee.dk er en glimrende billedupload service. ;-)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • installer windows på ny du noget kørend som belaster pcen

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • kasper 1233 det du selføglig have ret i
    men når han logger ind på gæstekontoen er der ingenting

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • Oprettede en ny bruger og overførte alt det jeg havde over.. Efter havde slukket pcen ned og åbnet den begyndte den bare igen med samme problem. Har formateret pcen og problemet er løst lige nu. Den står på 45 grader i tomgang. Det helt fint. Det må have været noget et eller andet form for virus. Men tak for hjælpen allesammen. Mvh