Alternativ til MSI GT60 Bærbar

  • Hej.


    Jeg har længe luret og overvejet at købe en MSI GT60 0NC 204NE


    Men nu når jeg skal have det gjort er den udsolgt mange steder og jeg bliver nok nødt til at finde et alternativ..


    Jeg kan godt lide nvidia's gtx670m grafikkort, og så Killer E2200 Intelligent Networking..


    Er der ikke nogen der har et godt alternativ?


    MSI GT60:




    Processor: Intel Core i7 3610QM


    Ram: 8 GB DDR3


    Grafik: Nvidia GeForce GTX 670M / Intel HD Graphics 4000 - 3 GB GDDR5


    Harddisk: 750 GB HDD / 7200 rpm

  • Kan du ikke komme med et budget, så vi har en ide om hvad du har at bruge på det?
    Eventuelt også et link til den MSI laptop, når du nu er i gang :9xo

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Nu kan det sagtens være at jeg har overset et eller andet, men denne MSI laptop ser ud til at være identisk med den du kigger på: MSI GT60 0NC 011NE


    Det ser ud til at være noget af det billigste(hvis man ser bort fra denne Medion) man kan finde med det grafikkort og samme skærm størrelse.


    Bare lige for en god ordens skyld, vil jeg spørge om du nu også er helt sikker på at du vil have en "gaming" laptop?
    Du skal regne med at den ikke vil være særligt strømbesparende og derfor ikke særligt bærbar. Derfor, hvis du har pladsen til det, kan det være en ide at overveje en mere almindelig laptop og en stationær.


    I samme omgang skal det så også siges, at der findes et par Asus "laptops" med samme CPU og grafikkort (og næsten samme pris), men med 17" skærm, det kunne også være en mulighed(her er én af varianterne: LINK, bemærk at den har mere RAM og en hybrid harddisk).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Det skal være en gamer laptop da jeg har en forholdsvis ny gamer stationær hjemme, og laptoppen er til lastbilen da jeg er chauffør, og sidder i lastbilen og spiller når jeg sover ude :)