Asus VE247H eller Syncmaster S23A700D?

  • Jeg skal bruge en ny gaming skærm, men er ikke helt sikker på hvad det skal være. Den skal bruges fsp og ikke koste for meget. Jeg har tænkt på en Asus VE247H, men er lidt i tvivl omkring ghosting. Har i nogen gode erfaringer med Asus'en, eller skal man hellere investere i en Samsung Syncmaster S23A700D, med 120Hz, selvom jeg nok ikke kommer op på mere end 60-70 fps i de krævende spil?

  • Jeg ville gå udenom 700d. Jeg har den selv og må sige jeg er lidt skuffet. Den har godt lys, men det er grundet at den er blank og ikke mat, hvilket jeg synes er en ulempe. Specielt i lysere miljø, hvor ting bliver reflekteret når skærmen er mørk nok.


    Dens 120hz funktion sætter jeg også spørgsmål ved. Når jeg har haft den stående ved siden af min vens 950d, så kan jeg se en klar forskel. Hans billede virker meget mere flydende end mit, på trods af at vi begge har 120 fps. Hvorfor ved jeg ikke. Det er en fin skærm til prisen, men det er så også kun til prisen.

  • jeg har selv en Asus, som jeg er meget glad og tilfreds med..
    har anbefalet den før, og kender flere som nu har købt den.. alle er meget glad for den - har ikke hørt nogen klage over den det mindste endnu..


    men ingen af os spiller som sådan FPS.. jeg gør en sjælden gang imellem.. Crysis f.eks.. men det er ikke multiplayer eller noget.. mere bare for at spille spillet igennem en enkelt gang..

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU