1

onsdag, 3. marts 2004, 17:16

jeg har fundet et radeon 9600 xt på shg.dk til 1.199 kr hvor producentens navn er: FIC
nogen der kender til dette mærke? er det godt?

grafikkortet kan ses her!

2

onsdag, 3. marts 2004, 17:33

FIC er et udemærket! Japansk mærke, eller hvad nu de kineser hedder :) FIC er på højde med PowerColor. Og du får hvad du betaler for ;)

3

onsdag, 3. marts 2004, 21:10

Om du køber et Radeon 9800 grafikkort fra FIC, PowerColor eller en anden producent har ikke så meget at sige.

De fleste kort bliver lavet på samme fabrik, men bliver solgt under et hav af forskellige navne.

Den største forskel ligger på kassens udseende og indholdet i den.

Nogle procucenter ofrer dog lidt ekstra på kortene til fx bedre RAM moduler. Men generelt er de ens.

4

onsdag, 3. marts 2004, 22:23

At alle kortene er ens er en sandhed med modifikationer - stort set er det korrekt, men f.eks. Asus har ændret temmelig meget på deres Radeon 9800XT i forhold til referencedesignet.

Jeg tror man skal passe på med at købe Radeon 9800XT kort for billigt lige nu. Kigger man på de kendte mærker er der ikke den helt store forskel mend der ligger en del ukendte udbydere med mistænkeligt lave priser - jeg kan være paranoid, men jeg tror nu at kvalitet og pris ofte følges ad.

/Henrik

5

onsdag, 3. marts 2004, 23:51

lol, tweak.dk og Mulvad - hva har i røget? *g* der bliver spurgt om 9600xt, og i svarer på 9800pro og 9800XT :T

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.