Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

kasper1233

Gæst

1

tirsdag, 23. oktober 2012, 20:40

Jeg vil gerne investere i et bedre headset, budget omkring 2000.

Det skal være så simpelt som muligt, altså ikke alle mulige features som sådan et logitech g35 har. Jeg så gerne der var mikrofon i, men det er bestemt ikke et krav. Jeg har set på turtle beach og sennheiser headsets, men de steder jeg har ledt er der ikke umiddelbart noget efter min smag. Nogen, der har et godt headset i baghovedet?

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

tirsdag, 23. oktober 2012, 21:27

til den pris så tag den her :)
http://www.proshop.dk/Hovedtelefoner-hea…paign=pricesite

hvilke lydkort har du?

Intel I5 4690k 3.9Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Asus GTX 770 DirectCUII // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

onsdag, 24. oktober 2012, 22:09

Når du vil give 2000kr så skal du IMO have et trådløs. Det er virkelig så lækkert. Personligt går jeg aldrig tilbage til ledning.

kasper1233

Gæst

4

torsdag, 25. oktober 2012, 15:24

Onboard, det er vel en creative supreme fx chip eller sådan noget.

Tror jeg holder mig til et headset med tråd. Synes jeg læser lidt for meget med statisk støj på trådløse og jeg gider ikke skifte batterier.

5

torsdag, 25. oktober 2012, 16:39

Jeg har logitech G930 og jeg kender nok de første 15 som har det. og ingen har overhovedet noget problemer med statisk støj eller nogen andre. Micoen er noget af det bedste jeg nogen sinde har mødt.
udover det er det bare vildt lækkert at kunne gå og rode op mens man snakker med vennerne.

I størrste delene af trådløse sætter du bare en ledning til også når de er ladet op køre de ca i 8-9timer.

Det du siger er sådan som mange havde det før mange år siden at trådløs var for dårlig. Det er det ikke mere. det er så mega nice :)

6

fredag, 26. oktober 2012, 00:00

Altså man kan ikke komme uden om det der er og vil altid være flere problemer med trådløst da der er så mange flere faktore der kan/spiller ind. Desuden kan jeg godt finde på at spille mere end 8 timer(lan/weekend med vennerne) og så gider jeg satme ikke vente på mine hovedetelefoner er ladet op. Det samme med min mus, har razer mamba, jeg har aldrig brugt den trådløst.

Anyways jeg regner med at det er til gaming og musik og snak med venner?(de 3 standarder)

Astro a40 virklig et kvalitets headset som har en skide god mic og fantastisk lyd. Den har dog ikke en rungende bass så hvis det er det du vil have skal du ikke vælge astro da det virklig ikke er et bass headset. Det er et kommunikations headset med et snært af hifi(aka god lyd og mic, bass not so much).

Philips citiscape uptown dem er jeg selv lykkelig ejer af. De er de mest komfortable jeg nogensinde har haft på hovedet og de er egentlig ikke et gaming headset og mangler en ordentlig mic men lydkvalitet har de nok af! god bass, rigtig fine detaljer og højt frekvens område. De er så tæt på hifi du kan komme uden at være hifi. De koster 700-800 ved amazon. Og jeg lover du finder ikke bedre, lukkede hovedetelefoner, hvis lydkvalitet er lige så gode som dem. Ej heller bygge kvalitet. Ihvertfald i det prisleje :)
http://headphonemecca.com/101-150/
Kig gerne rundt i linket den er skide god og det er nogle rigtige eksperter der har lavet den.

Ellers skulle sennheiser game 350/360 også være vildt gode bøffer har dog ingen personlig erfaring.

.-Samsung 3K 100Hz
.-RX Vega 56
.-1700x NH-D15
.-Asus Prime-Pro
.-8Gb RipjawsV@3200Mhz Help me please :(
.-1050W X-series Seasonic
.-Firestrike:22350 TimeSpy: 8117

7

fredag, 26. oktober 2012, 00:38

Men du vil godt have ledning? Hvad er forskellen så? det lyder tydeligvis at du ikke aner noget om trådløse heatset hvis du tror at du skal han til en stikkontakt for at lade op. Det er så nemt at man har et stik til usb hvor man så har en ledning. Lige som hvis du har et normalt heatsæt.. Faktisk lige nu har jeg min ledning i for at lade det op efter hele dagens brug.

Jeg vil gerne høre hvad de problemer er? jeg vil virkelig gerne vide dem for jeg og 15 andre har OVERHOVEDET ikke mødt dem endnu. Jeg har også en ven med en mamba mus og han bruger den trådløs og han har nu ingen problemer med den. men nu skal man jo heller ikke gå med sin mus så om den er trådløs eller ej er jo lige meget.

Jeg kan kun sige hvis man sidder over skype og spiller med vennerne. er der kun en vej Trådløs. også er jeg ligeglad hvad hele tweak siger. man har store fordele ved trådløs. hvis du og trådstarter aldrig har prøvet det. så har i heller ingen mulighed for at sige mig imod. ;)

Det er på tide at folk kommer ud af det trådløs frygt. Jeg har selv før i tiden aldrig ment at det var godt. Men for at sige det mildt. Så har mit trådløse headset forbedret mit liv. Fordi jeg kan gå rundt og snakke med mine venner mens jeg laver mad. gør rent "skide" osv :oops: Man køre ikke ledningen over. det eneste jeg kan komme på som kan være et minus er hvis batteriet går i stykker. Men har nu haft mit i ca 2 år. og jeg har ca 8 timer når det er ladet op

kasper1233

Gæst

8

fredag, 26. oktober 2012, 07:49

SenZer, jeg har bare ikke brug for nogen af de ting du nævner er fordel ved et trådløst headset, så ingen grund til at jeg betaler for den trådløse feature. Så jeg holder mig til et headset med tråd, da jeg ikke tror at trådløst vil forbedre mit liv.

Citeret

Anyways jeg regner med at det er til gaming og musik og snak med vennerde 3 standarder)

Mest til musik og dels til spil. Hvis jeg finder et headset uden mic, så køber jeg en ekstern mic.

Den headphonemecca er da genial, så er det bare om at finde de headsets i EU.

9

fredag, 26. oktober 2012, 12:03

jaja det er jo dit valg. Men en ting jeg ikke forstår du vil give 2000kr for et headset. men ikke ca 1200 for et trådløs.

emilpapis93 jeg venter stadig svar på hvilken problemer der er, med trådløs headset. Mest fordi så jeg kan se om de er der.

10

lørdag, 27. oktober 2012, 00:54

Du mister lydkvalitet og betaler for meget for trådløs feature...
Du skal ikke spille smart og fortælle mig hvad jeg ved og ikke ved. Trådløs er en gimmick hvor man mister lyd kvalitet og betaler en overpris. Hvis manden vil have et headset med ordenetlig lyd så skal han ikke vælge trådløst.

.-Samsung 3K 100Hz
.-RX Vega 56
.-1700x NH-D15
.-Asus Prime-Pro

11

lørdag, 27. oktober 2012, 01:44

Jeg spiller overhovedet ikke smart. Jeg synes bare at når en person ikke ved noget om hvad han snakker om skal han lade være med at give råd. Du gør det misvisende med de ting som du har sagt hvilket har måtte tyde på du ikke ved hvad du har snakket om. Du snakker om at lydkvaliteten bliver så meget dårligere. Hvordan kan det så være at anmelder roser G930 så meget?

Citeret

Stereo Love Titlen på landeplagen, der hærgede samtlige danske diskoteker i sommer, beskriver meget godt mit forhold til den generelle lyd fra Logitech G930. Stereo er og bliver den dominerende lydopsætning, og på den front er G930 intet mindre end suveræn! Nu er jeg stor Muse-fan, og jeg må indrømme, at alt kan lade sig gøre i min verden, når ”Undisclosed Desires” trådløst streames til headsettet. Jeg var en smule skeptisk omkring signaltab med et trådløst headset, men med G930 er der intet tab af kvalitet overhovedet. Bassen er dyb og ligger en solid bund for hele lydbilledet med klar lyd i de høje toner. Samlet hørt leverer headsettet ganske enkelt en så lækker lyd, at den er svær at beskrive med ord. Jeg har hørt lyd fra mange lækre højttalere rundt omkring, men min oplevelse med musik afspillet i dette headset slår det meste. At headsettet samtidigt er trådløst er blot en bonus – rækkevidden er garanteret indenfor ca. 20 meter, og fraværet af en irriterende ledning åbner op for mange muligheder med dette headset – uden at forstyrre andre, kan man snildt klare opvasken, rydde op eller spille luftguitar og ligne en klovn, alt imens favorittonerne brager derud af i øregangene.

Citeret

link til testen

Citeret

At du siger det så er alt for dyrt for et headset som har god lyd og er trådløs . undere mig. det koster 300kr mere.
Manden må helt selv vælge hvad han vil have. Der er mange andre gode headset også med ledning da der er større udvalg. Men at du går ind og siger at det er så dårlig det er at vejlede folk med noget der ikke passer.

12

lørdag, 27. oktober 2012, 01:51

Jeg kan ikke diskutere med dig du har jo ingen anelse hvad lyd er for en sag...
Undskylder offtopic syntes bare personligt ikke at trådløs er hvad man skal gå efter hvis man leder efter kvalitets lyd.

.-Samsung 3K 100Hz
.-RX Vega 56
.-1700x NH-D15
.-Asus Prime-Pro

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "emilpapis93" (27.10.2012, 02:23)

13

lørdag, 27. oktober 2012, 02:03

Nej Emil. Det kan du jo ikke. Jeg har lige som lukket den med test. Og du har jo kun kommet med din mening.

Trådløs er jo ikke kvalitet når en anmelder giver lyd 10/10. det kan jeg godt se :) og tror du ikke han ved lidt mere om tingene når han har testet flere forskellige headset. :)

Men et godt råd Emil. måske sæt dig ind i tingene inden du personlig mener noget du ikke ved noget om ;)

14

lørdag, 27. oktober 2012, 02:04

Nej Emil. Det kan du jo ikke. Jeg har lige som lukket den med test . Og du har jo kun kommet med din mening.

Trådløs er jo ikke kvalitet når en anmelder giver lyd 10/10. det kan jeg godt se :) og tror du ikke han ved lidt mere om tingene når han har testet flere forskellige headset. :)

Men et godt råd Emil. måske sæt dig ind i tingene inden du personlig mener noget du ikke ved noget om ;)

15

lørdag, 27. oktober 2012, 02:46

JEg skriver nu med senzer på privat besked da offtopic ikke høre hjemme i denne tråd men ja tjek headphonemecca den er genial! og tjek også bøffer til over og under din prisklasse derinde da eu priser nogle gange er helt modsat fra deres ^^

.-Samsung 3K 100Hz
.-RX Vega 56
.-1700x NH-D15
.-Asus Prime-Pro

16

søndag, 28. oktober 2012, 23:17

SenZer er nok bare på et lavere niveau når det kommer til hvad han kan opleve som go' lydkvalitet.

Hvis man aldrig har hørt god lydkvalitet så kender man den heller ikke.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

17

mandag, 29. oktober 2012, 10:51

Self Har jeg hørt rigtig god lyd. jeg kunne forstillie mig at jeg har for mange flere penge af dyrt lyd udstyr end du har. udover det har jeg haft flere af sennheiser dyre headset. så at udtale sig om noget man ikke ved. det er sku dumt.

Du kan heller ikke samligne et headset til 1600 mod et til 750kr. det må du jo kunne forstå. Men at sige at G930 har dårlig lyd det er en løgn. Som jeg også sagde til Emil. så er det kommet helt væk fra hvad det hele handlet om.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.