Kan ikke beslutte mig ang. bærbar; brug for lidt hjælp :)

  • Hey tweak'ere :)


    Jeg er kommet i den situation at jeg ikke rigtigt kan beslutte mig for hvilken ny bærbar jeg skal vælge; indtil videre har jeg besluttet mig for en ultrabook (15.6" max) til en pris af 6000-6500 kr.


    Umiddelbart har jeg kigget på de 2 følgende:


    Lenovo IdeaPad U410 (http://www.edbpriser.dk/baerba…u410-4376-id-6839482.aspx) 6100 kr
    &
    Samsung Series 5 530U3c-A01DE (http://www.notebookcheck.net/R…DE-Ultrabook.77219.0.html) 6000 kr


    Det store problem er sådan set, at jeg ikke kan vælge mellem dem... :/ Det kunne være virkelig nice hvis I gad komme med nogle +'er og -'er på de 2 modeller - evt hvad I ville vælge. Gerne komme med en helt 4. model hvis det er :D


    Mvh

  • tag lenovo'en hurtigere end lynet! Den lenovo ser så meget lækre ud en samsungen gør! Desuden har den et dedikeret grafikkort som du giver 100 ekstra for. OG jeg garentere at byggekvaliteten er meget bedre end samsungen!


    du finder ikke bedre end den lenovo til de penge medmindre du køber en acer men det vil jeg ikke anbefale.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Den Asus bærbar der blev linket ser heller ikke helt tosset ud :)
    Jeg er dog lidt bange for, at den måske larmer lidt for meget til skolebrug? Nu er bærbaren ikke til primær studie, men det kunne være nice nok at kunne have den med uden at folk begynder at klage over at den har en for høj dB.


    Er ikke sikker på hvor meget mere den larmer kontra den Lenovo IdeaPad jeg linkede :)


    Nogen som har et feedback på det?

  • Uhh det var godt nok en lækker asus! Men mht. støj medmindre du bruger grafikkortet(altså bruger spil eller andre applikationer der kraver brug af kraftig gpu) så larmer den lige så meget som alle de andre! Men lenovo'en og asus'en larmer lige meget skal du regne med når der så bliver kørt et spil på den.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb