1

tirsdag, 21. august 2012, 19:24

Hej Tweak,

Det er ikke så forfærdeligt længe siden jeg købte mig en "state of art" WiFi-router til at bruge i vores hus, men nu står jeg og skal flytte til et sted hvor jeg ikke kan få fibernet. Dette betyder så, at jeg har måtte købe Stofanet (jeg kan ikke klage endnu, men det virker ikke lovende). De har så sendt mig en trådløs router fra Thomson (oh god) som nærmest leviterer fordi der absolut intet af værdi er inde i sådan en. I min nye bolig kommer internettet ind via antennekabel (sådan et med gevind) hvilket min D-Link DIR-855 ikke har, så spørgsmålet er nu: Har jeg betalt 1400 kroner for seks måneders brug af router eller er der en fix løsning? Og skulle det vise sig at min DIR-855 må udskiftes, hvor kan jeg så anskaffe mig en kompatibel router af lignende kvalitet?

2

tirsdag, 21. august 2012, 20:07

Du kan sagtens bruge din DIR-855 efter dit modem/router..

Hvis du nu aktivere DMZ i Thomson'en til DIR-855'ens IP,
så kan du bruge din DIR-855 som du har gjort ind til nu.

Så kan du jo altid deaktivere det trådløse i Thompson'en hvis du hellere vil bruge det fra DIR-855'en.
Og nej du kan nok ikke bare anskaffe dig noget der bare virker på Stofa's net uden videre,
da Thompson'en ikke kun er en router, men også et modem.
Og modem-delen er med garanti konfigureret specielt fra Stofa's side.

3

tirsdag, 21. august 2012, 21:00

Super flot!

Det besvarer alle mine spørgsmål. Du har været til stor hjælp.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.