Ny bærbar til rimelige penge :)

  • Hey folkens :)


    Jeg er startet på min værnepligt og er ofte meget væk hjemme fra; det går desværre ikke helt så godt for mit vedkommende uden en bærbar = jeg bliver nød til at købe en :)


    Som udgangspunkt skal det være i prisklassen 5000-7000 kr og den skal kunne bruges til en lille smule små-gaming (så det er ikke nødvendigt at kunne køre f.eks. skyrim på high settings med 60 fps; you get the idea), se en smule film på, osv. - generelt tidsfordriv.


    Er der nogen som kan komme med nogle gode forslag til hvad det f.eks. kunne være?
    Vil mene at have hørt en masse dårligt om tobisha maskiner og heller ikke det bedste om Acer.


    Tak på forhånd :)

  • Hvilken skærm størlse snakker vi om? og helt præsics hvilke spil vil du spille

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Her er nogle bud:
    Sony VAIO
    Asus n53SM
    Samsung series 4, bemærk at denne er kampagne/demo, så måske vil det være en ide at forhøre dig hos mmvision, grafikkortet ved jeg heller ikke hvor godt det er, men de andre er nu heller ikke fantastiske.


    Bemærk at alle computerne har skærme med opløsninger på 1600x900 eller bedre, efter min mening er 1366x768 en for lav opløsning på en 15" bærbar.


    Har du i øvrigt gjort dig nogle tanker omkring størrelse på computeren og hvor lang batterilevetid du har brug for.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.