2 skærme til stationær

  • Hej,


    Har lige købt en computer og skærm, som jeg har prøvet at sætte op. Jeg sidder lige pt. med 2 skærme sat til, men problemet er dét, at kun den ene af skærmene får fobindelse.
    Når jeg starter computeren op får min Samsung skærm forbindelse indtil den har loadet Windows. Derefter går den i sort, hvorefter min Phillips skærm hopper på og kører derfra. Jeg har siddet og roddet i skærmindstillingerne/opløsninger, men kan simpelthen ikke få Samsung skærmen til at virke efter computeren er startet op. Hvis jeg frakobler Phillips skærmen, går Samsung skærmen bare i stuck ved "Starter Windows"... Regner med det bare er en Windowsfejl.
    ---


    Kører Win7 64-bit
    Samsung skærmen kan godt starte i fejlsikret tilstand, men ikke normalt. Første gang jeg startede computeren virkede begge skærme perfekt. Derefter ændrede jeg min samsung skærm til at være hovedskærm hvorefter den mistede forbindelse og Philips skærmen kun kan få forbindelse nu.
    Jeg kan ikke sætte opløsningen ned og få forbindelse til Samsung skærmen; ligeså kan jeg ikke vælge min Samsung skærm som Primær/hovedskærm længere.


    ---


    Håber der er nogle rare sjæle derude, der ved hvad der er galt :-)


    På forhånd tak,
    xW10.

  • Hvilket grafikkort sidder der i maskinen?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H