• Hey jeg skal lige have jeres hjælp angående hvad for et headset jeg skal vægle, har selv et steelseries saberia v2 men har bare haft tre-fire RMA sager og er blevet træt af det og tænke jeg måske skulle sægle det og så købe et nyt, så mit spørgsmål er hvad vil være det bedste gaming headset jeg kan få for de 700-750 kroner :)


    Behov:


    God mic til skype/teamspeak
    God stereo lyd
    God support/garanti
    Holdbart headset

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().

  • Tak for svaret men er ikke den største fan af steelseries h serie da jeg har hørt mange med dem (H7) og syntes det lød dårligt plus du kunne høre hvad de hørte :D


    har selv overvejret nogle fra audio-technica eller sennheiser :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • audio technica laver da ikke gamer headset? men bare som et godt lydende headset er der ath-m50 som er rigtig gode med god bass.(det er dog ikke et gamer headset altså der er ingen mic i)
    og et gamer headset fra sennheiser er noget over dit budget :)
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=596155



    Det lyder mere som om du leder efter et kvalitet headset end et gamer headset! du kan jo altid bare købe et headset som har god lyd og så bruge en ekstern mic? de koster ikke mere end 100 alligevel.


    Men hvis jeg må komme med et forslag så er det nye Philips citiscape Uptown pisse godt headset det er meget balanceret og kan give noget bass når det passer. Dette er dog et meget stramt headset som ikke er så forgivende over for dårlig lyd filer, youtube, f.eks, har du ikke lyst til at høre på fuld skrue da den dårlige youtube kvalitet vil skinne igennem og skratte en smule. Men tilgengæld får du også et headset som viser dig præcis hvordan en sang skulle lyde iforhold til eksmepelvis en beats by dr. dre som bare er et bass headset og slet ikke tager mid eller de høje frekvenser ordentlig med. Og du vil lægge mærke til små ting i dine spil f.eks i battlefield på et bass headset lyder det ikke så højt når et hylster falder på noget beton eller indendørs generalt med et headset om uptown er det meget tydligere! Også folk med lyddæmpere på er lettere at høre. Sådanne ting gør det altså fedt at spille :)
    CItiscape uptown er desuden blevet sat højere end ath-m50 i lykvalitet men med mindre bass. Så koster det så også kun 700-800.



    http://headphonemecca.com/101-150/ her kan du selv læse lidt om nogle hovedetelefoner som alle er gode til deres respektive priser :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • altså gamer meget så det er et gamer headset jeg leder efter ved ikke om jeg har formulere det dårligt :P har kigget efter


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446672



    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=427657 har bare hørt flere der ikke kunne lide dette headset så er meget usikker :)


    "edit" har lige fundet de her er de noget værd?


    http://www.computersalg.dk/pro…&utm_campaign=PriceRunner

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().

  • så har jeg beslutte mig for at vægle roccat kave da jeg kun har hørt gode ting om det :) men har dog ikke købt det endnu da jeg gi jer en uge til at blande jer

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • det er nok også det bedste headset jeg har prøvet ;)


    kobberne er så store at ens øre sidder inde i dem, sådan at man ikke for ondt i ørene af at have dem på.


    og 5.1 lyden virker bare som den skal. basen lyder også super godt i dem :D

  • ok mange tak for info :D har også kun hørt gode ting om det

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Altså det headset har kun virtuel surround sound mens roccat har rigtig så tror stadig jeg holder mig til roccat

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det lyder mere som om du leder efter et kvalitet headset end et gamer headset! du kan jo altid bare købe et headset som har god lyd og så bruge en ekstern mic? de koster ikke mere end 100 alligevel.


    Enig. Det har jeg gjort.
    Jeg købte et Sennheiser PC 555 headset og en løs Sandberg mikrofon. Lyden er en fornøjelse og du er ikke bundet af en fastmonteret mikrofon på headsettet.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • "enig. Det har jeg gjort.
    Jeg købte et Sennheiser PC 555 headset og en løs Sandberg mikrofon. Lyden er en fornøjelse og du er ikke bundet af en fastmonteret mikrofon på headsettet. "


    det er man heller ikke med kave ;)

  • jep lige netop for hvis man sidder og stener klokken halv fem om morgen fordi man ikke kan sove og alle er gået i seng kan man lige lægge og se nogle film imens

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Er også det jeg har smidt som et forslag men roccat kave har bare nogle nice ting ved sig plus der er mange der roser det meget :D

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Er også det jeg har smidt som et forslag men roccat kave har bare nogle nice ting ved sig plus der er mange der roser det meget :D


    et Sennheiser PC330 Game er ikk det samme som et PC333D Game, jo samme måde de er bygge på, men det du selv har fundet er Stereo mens det jeg mener er Surround...


    og lyden er kanon, jeg har ikk prøvet et endnu som slår det, men det kommer an på øret som lytter...

  • jo et roccat kave er sikkert et fint headset men det giver dig absolut ikke andet end bass. Surround er overvurderet specielt på budget headset. Ja den har rigtig 5.1 surround men lydkvalitet er det rene bæ og derfor vil du alligevel kun høre om folk er i højre eller venstre side.. det samme kan du med et GODT stereo headset. Gamer headset sælger på den mængde teknologi'er de har proppet i dem ikke på deres lydkvalitet. Hvorimod stereo skal sælge på lydkvalitet for de har ikke en masse fancy teknologi'er. Jeg vil bare sige at hvis du vil have en fed spille oplevelse med masser af bass køb et anstændigt stereo headset og en lille forstærker det er der intet gamer headset på markedet der kan slå. Måske i smarte teknologi'er men på lydkvalitet har de intet at komme efter.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • tja sidder med det nu og synes det lyder mega godt :D høre ting jeg ikke har hørt får (det er en god ting), endeste jeg kan sige der er dårligt er hvordan det sidder i starten

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Sidder også og kigger efter nyt headset, og har også lidt Kave i tankerne, men ser der er 4 x jack stik som tilslutning.


    Bruger du udelukket headset eller har du også noget højtaler noget til ?



    For det virker som om jeg skal bag min pc hver gang jeg skal skifte fra mit 5.1 surround sæt og til f.eks. Kave headset ?

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • jeg bruger kun headsettet og du skal ikke bruge de 4 jackstick du kan også køre stereo :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB