Programmer åbner med windows media player

  • Hej Tweak, jeg er kommet til at gøre et eller andet så mit internet,filer og programmer åbner med Windows media player, fx når jeg åbner internettet åbner Wmp og siger: Winows media player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med". jeg har prøvet at spole tiden tilbage på min pc og sætte wmp som standard program Kontrolpanel>Programmer>Standardprogrammer>Angiv dine standard programmer>Find media player og "Benyt dette program som standard" .


    Men Hvordan får jeg det så tilbage til at kører exe?


    Håber der sidder nogle derude der kan hjælpe mig md problemet.




    Tak på forhånd !

  • har du prøvet at højre klikke på den fil og så vælge det program du vil bruge ?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Den fidus kan du kun med filtyper - ikke programmer og lign.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • nå ja lol det er sku da også rigtig nok :P

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB