BD problem ? (kan ikke afspille BD film)

  • Har formatteret en maskine - alt kører men kan ikke få maskinen til af afspille BD skiver


    (XP pro - fuldt opdateret - cccp, nero o.s.v er intalleret


    Er der et program jeg skal installere før det virker igen ?.


    (liteon BD combo drev)


    før formattering kunne den godt afspille (nogle) film.


    Noget BD freevare program ??

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • kender ik nogen freeware programmer som kan afspille blu-ray film og ingen codec packs bruger selv Arcsoft Total Media Theatre 5 da jeg har fundet ud af at PowerDVD selv version 12 bare ikke afspille uden det hakker på min maskine, men nu er powerdvd os så fucked at hvis dit lydkort, gfx og alt ik er understøtttet virker det simplehen ik derfor jeg skiftede.


    http://www.arcsoft.com/totalmedia-theatre/

  • tak for info/tips :
    problem løst med "power dvd V10" - kan også spille BD skiver. ( på dette system)

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • tak for info/tips :
    problem løst med "power dvd V10" - kan også spille BD skiver. ( på dette system)


    der var du da heldig Animal-mik, det er blandt pga. mit high-end lydkort at PowerDVD10, 11 el. 12 ik kan gøre det sjovt et standart Realtek ALC kan godt O.o

  • Godt at det virker. Har selv skiftet Powerdvd ud med Arcsofts løsning, da jeg synes det kører hurtigere på lidt sløvere maskiner og så spiller det bare.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H