Mærkelig FPS Drop Please help

  • Hey tweaker, jeg har de her mærkelig fps drop i cod og andre spil så som bf3, kan mærkelig godt optage i 40 + fps men efter meget kort tid begynder den bare at lagge og jeg mister omkring 25-30 fps, har min egen lille teori og den er at min harddisk ikke kan følge med da jeg har taget nogle test via dxtory og der halter den lidt efter


    Optagelse Program: Fraps



    Harddisk Specs:


    Enhedstype: Harddisk - intern harddisk


    Kapacitet: 500GB


    Grænseflade: Serial ATA-600


    Buffer størrelse: 16 MB


    Egenskaber: Native Command Queuing (NCQ), Perpendicular Magnetic Recording (PMR)


    Overføringshastighed, drev: 600 MBps (ekstern)


    Interface1 x Serial ATA-600 - 7- pin seriel ATA

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet 3 gange, sidst af jesper101996: Fordi jeg kan :P ().

  • Ved jeg godt men vil en westen digital være det jeg har brug for hvis jeg skal holde mine fps oppe :D

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • På min stationære havde jeg OS + Spil på min WD Black og optagede på en Seagate Barracua. Alt kørte super godt.


    Jeg kan også sagtens optage på min Laptop hvor jeg har OS+spil på min SSD og en 750gb harddisk i min HDDCaddy

  • Tjek lige at du ikke har logitech tastetur/mus - Hvis du har det, så prøv at afinstallere alt logitech software, og se om det hjælper - Det er ikke sikkert, men et forsøg værd.


    Du kan jo også prøve en ny windows installation - Så kan du passende ligge windows 8 64 bit ind, hvis du ikke bruger det i forvejen:-)


    Hov! Er det kun mens du optager i fraps? Slå fraps fra mens du spiller? Jeg har haft samme problem med fraps.

  • Tjek lige at du ikke har logitech tastetur/mus - Hvis du har det, så prøv at afinstallere alt logitech software, og se om det hjælper - Det er ikke sikkert, men et forsøg værd.


    Du kan jo også prøve en ny windows installation - Så kan du passende ligge windows 8 64 bit ind, hvis du ikke bruger det i forvejen:-)

    har ikke logitech :D og nej jeg har ikke prøvet at køre win8 64 bit men kan jeg så godt spille alle spil normalt og køre alle programmer ? altså hvis jeg køre win 8

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • har ikke logitech :D og nej jeg har ikke prøvet at køre win8 64 bit men kan jeg så godt spille alle spil normalt og køre alle programmer ? altså hvis jeg køre win 8


    Sikkert ikke, men jeg er ikke stødt på noget som ikke vil køre(Som administrator), hverken spil eller programmer - Med undtagelse af kaspersky antivirus, det irritere mig dog også en del.. På grund af det tvinger mig til at bruge den antivirus, som følger gratis med windows, det holder da virus væk, men er utroligt dårligt.. Faktisk spærre microsofts egen viruskiller for en masse vigtige værktøjer, så som sniffere osv...

  • så man kan ikke få Microsoft Security Essentials

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • så man kan ikke få Microsoft Security Essentials


    Jo det er det som følger med, og det jeg har alle de problemer med.

  • lol det er sjovt jeg elsker Microsoft Security Essentials på win 7

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB