Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Harrington

Gæst

1

lørdag, 9. juni 2012, 16:24

Halløj tweaker's!

Jeg er sat på den opgave at skulle finde og samle den hurtigste, stærkeste og ondeste computer en forbruger kan købe overhovedet med de dele der er på markedet nu...

Ved ikke om jeg skal gå efter z77 chipset med en ivy bridge eller x79 med sandy-E :-)

Måske har i andre bedre ideer.. Let me know.
Pris og strømforbrug har ingen begrænsning så.. Give me your Best shot!. :rules:

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

lørdag, 9. juni 2012, 20:02

Intel I5 4690k 3.9Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Asus GTX 770 2GB DirectCUII // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

4

lørdag, 9. juni 2012, 21:15

Det ville en god idé at skrive hvad skidtet skal bruges til?

5

lørdag, 9. juni 2012, 22:11

den skal bare være ultimativ!.
gaming, show off'ing.. you name it! den skal bare kunne alt og være extreme!

6

lørdag, 9. juni 2012, 23:22

Så har du opskriften i de 2 første indlæg.:-)

7

lørdag, 9. juni 2012, 23:26

Har du nogen idé om hvor meget den kommer til at tabe i værdi over de næste 1-2 år?

Men et bedre kabinet end jesper101996 skrev: http://www.edbpriser.dk/kabinet/silverst…id-4989886.aspx

Angående SSD, så kan man sagtens finde et raidkort og sætte flere af dem sammen.
Vandkøling er også en måde man kan bruge penge på, uden at få ret meget for det (afhængigt af hvad man bruger den til).

Men som sagt, jeg vil aldrig anbefale nogle at give meget for en PC, det taber simpelthen værdi for hurtigt, og man kan sagtens samle noget billigere der kan det samme i spil, uden at du kan se forskel.
Men hvis jeg vandt 40 millioner i lotto, kunne jeg da sagtens finde på det :P

8

onsdag, 13. juni 2012, 18:51

Fed ide. lavet selv et ultimativt build for en kunde nogle år tilbage...

Hvis det var mig der skulle gøre det i dag vill jeg kigge på noget Duel xeon og noget duel GTX 690 med vandkøling. nogle corsair Dominator Platinum ram. da det jo også er til showoff.

det eneste problem med duel xeon lige pt er at du ikke rigtigt har OC muligheder på de nye af dem. men helt ærligt hvad skal du også OC dem for. der er mere end riligt power i dem.

du kan jo lave et build med 16 cores 32 threats og så max it out med ram. grafik kort osv.

https://kit.com/nyvang101/nyvang-s-battl…drone-simulator
Case - Nzxt S340 Elit White.
CPU - Intel I5 8600k (5.1Ghz. Oc)
[b]Bundkort - Asus Rog Maximus x Hero Bundkort.

Ram - Trident z Rbg 3200Mhz.
Gfx - nVidia Gtx 1080Ti Fe.
Cooler - Deepcool 240 Ex-White.

M.2 - Samsung 960 Evo 256.GB.
HDD - WD 2Tb -
SSD - Corsair Force GT 128.Gb.
PSU - Corsair Rm850x

9

onsdag, 13. juni 2012, 18:53

Har du nogen idé om hvor meget den kommer til at tabe i værdi over de næste 1-2 år?

Men et bedre kabinet end jesper101996 skrev: http://www.edbpriser.dk/kabinet/silverst…id-4989886.aspx

Angående SSD, så kan man sagtens finde et raidkort og sætte flere af dem sammen.
Vandkøling er også en måde man kan bruge penge på, uden at få ret meget for det (afhængigt af hvad man bruger den til).

Men som sagt, jeg vil aldrig anbefale nogle at give meget for en PC, det taber simpelthen værdi for hurtigt, og man kan sagtens samle noget billigere der kan det samme i spil, uden at du kan se forskel.
Men hvis jeg vandt 40 millioner i lotto, kunne jeg da sagtens finde på det :P
Faktisk kan det i nogle tilfælde godt betale sig at bygge sådan nogle setups. når nu han skriver at det også er til show off. kunne man måske forstille sig at det også var noget PR eller reklame for et firma. og så gælder det jo om at skabe opmærksomhed. og der skal simpelthen et EXTREAM build til.

https://kit.com/nyvang101/nyvang-s-battl…drone-simulator
Case - Nzxt S340 Elit White.
CPU - Intel I5 8600k (5.1Ghz. Oc)
[b]Bundkort - Asus Rog Maximus x Hero Bundkort.

Ram - Trident z Rbg 3200Mhz.
Gfx - nVidia Gtx 1080Ti Fe.
Cooler - Deepcool 240 Ex-White.

M.2 - Samsung 960 Evo 256.GB.
HDD - WD 2Tb -
SSD - Corsair Force GT 128.Gb.
PSU - Corsair Rm850x

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.