Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/G…ozr_III/28.html
Omkring 7-10% hurtigere i gennemsnit. Nogle spil vil 7970 være hurtigere og andre spil 680, men overall skulle 680 være hurtigst. Et 680 er dog lidt overkill til Diablo 3, medmindre du har en 120hz skærm. Selv der skulle et 670 være hurtigt nok
I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse
Du kan bare søge 7990 vs 680 i google, men tror de performer nogenlunde ens, men der er selvfølgelig nogen fps i forskel i de forskellige spil. Personligt er jeg mere til Nvidia
i5 2500k| Gigabyte Z68 et eller andet| MSI 560ti frozr ii SLI | Corsair vengeance 2*4 GB| WD Blue 500 GB | Corsair TX750W V2| Fractal Design Define R3 | W7 home premium x64
Ja det gør det
Jeg ville bare gerne høre hvad for et af de 2 grafikkort som jeg har nævnt som i evt ville kunne anbefale til at kunne køre i det højeste opløsning i for eks spil, uden at det begynder at hakke.
Jeg vil forslå dig at trykke på linksne i min signatur - Så du lære hvad FPS er, frames pr. sek. eller billeder pr. sekund, en målemetode som intet fortæller om hvor vidt der er lags eller ej, målemetoden fortæller kun om sandsynligheden for lags.
Jeg
vil forslå dig at trykke på linksne i min signatur - Så du lære hvad
FPS er, frames pr. sek. eller billeder pr. sekund, en målemetode som
intet fortæller om hvor vidt der er lags eller ej, målemetoden fortæller
kun om sandsynligheden for lags.
Hvilke links?
Jeg går ud fra at du har nogle måledata der støtter op om et HD7870 siden at du kommer med det?
Hvis ikke, så vil GTX680 ud fra de tilgængelige data stadig være at foretrække, specielt hvis det primært er BF3 der skal spilles.
Traditionelt set har Frostbite motoren vist altid været glad for nvidia.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "LeetDonkey" (01.06.2012, 06:56)
Jeg går ud fra at du har nogle måledata der støtter op om et HD7870 siden at du kommer med det?
Nej, har måledata i linket - Som forklare om FPS, og hvad du kan forvente fra målemetoden. FPS målemetoden, er meget irrelevant i forbindelse med PCI-Express bussens hastighed, og båndbredden til rammen på grafikkortet. Derfor jeg forslog dig at læse i linket, og at læse resultatet af de målinger der ligger der.
LUagtet om du tager hd7970 eller gtx680 vil du kunne spille alt i højeste detaljegrad - og sikkert også med Eyefinity/Nvidia Surround (tre skærme).
Spørgsmålet er om det passer til reaten af pc'en og om du ikke er bedre tjent med et gtx670 som er den egentlige konkurrent til hd7970 hvis du tager pris/performance i betragtning. Merprisen til gtx680 synes jeg ikke den smule performance er det værd (i de titler hvor hd7970 altså ikke er bedre, for det klarer sig bedre i nogle titler).