Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. maj 2012, 17:28

Jeg har samlet en computer til en ven fornyligt. Den har et enkelt problem jeg ikke forstår..

Der er tale om et ASUS Sabertooth Z77 bundkort .. Det er samlet i et Corsair 550D kabinet som også byder på USB3 i fronten, så det skulle jo bare være i orden.

Problemet opstår når vi sætter hans nye Corsair Survivor 16 GB USB3 stick i fronten.. Den popper fint frem og man kan gå ind på den.. Når jeg overfører noget til den stopper den med det samme (calculating) også forsvinder drevet fra denne computer... Sætter jeg den om i de porte der er bagi (også usb3) fejler det intet.. Ogås hvis jeg sætter den i en USB2 port.. Sætter jeg en anden USB2 stick eller harddisk eller noget i foran virker det fint..

Hvad kan dette skyldes ? Driver problemer ?

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FonZi" (29.05.2012, 17:53)

2

tirsdag, 29. maj 2012, 18:19

De åbenlyse spørgsmål - har I husket at installere USB3 driverne som medfulgte? - og sidder USB3 hub'en réelt i et USB3 stik på bundkortet? (Kan ikke huske om pins er anderledes) :)

3

tirsdag, 29. maj 2012, 19:44

De åbenlyse spørgsmål - har I husket at installere USB3 driverne som medfulgte? - og sidder USB3 hub'en réelt i et USB3 stik på bundkortet? (Kan ikke huske om pins er anderledes) :)
Det er selvfølgelig en ret vigtig ting :P Og ja vi har husket og installere USB3 og selvfølgelig sat det til en USB3 port på bundkortet..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

4

tirsdag, 29. maj 2012, 22:25

Ja så ved jeg sgu inte - mit USB3 har fungeret fint siden jeg fik det. Altså bortset fra den ene gang jeg prøvede at installere Windows 7 over usb3 :$

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere

0

Antec ISK600M - Microtower

Hvis du ikke er til de store k
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere

0

Acer er klar med ny 27 tommer G-Sync gamer skærm

Acer har lanceret en ny 27 tom
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.