Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. februar 2003, 22:52

Hey hey...

Sidder lige her og kigger på et kabinet hos ITbutikken... men jeg kan fandme ikke finde rundt i hvad for en plexiglas side der passer til kabinetet... Er der nogen der er lidt mere vågen end mig og kan se logikken i hvordan man finder ud af det?

Kabinettet: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=21155

Kabinetsiderne: http://www.itbutikken.dk/default.asp? (under kabinetdele)

Og det skal være en side med blæser i....

Tak for din hjælp :P

2

onsdag, 5. februar 2003, 22:55

NUL plexi, er det ikke kun thermal take der laver de der kabinetter af den slags med plexi? (xaser serien)

3

onsdag, 5. februar 2003, 22:56

Man kan få en side med plexiglas til alle Chieftec kabinetterne.

Det kan man snart til de fleste!

4

onsdag, 5. februar 2003, 22:56

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
NUL plexi, er det ikke kun thermal take der laver de der kabinetter af den slags med plexi? (xaser serien)

Nej nej nej... det gør Chieftec og Lian Li osse

5

onsdag, 5. februar 2003, 22:57

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Man kan få en side med plexiglas til alle Chieftec kabinetterne.

Det kan man snart til de fleste!

Jaja... men hvad for et passer til dette kabinet?

6

onsdag, 5. februar 2003, 23:01

jeg mente den slags kabintter, det der udseende de har,

Hvad mener du med hvilket der passer?

Hvis det er det jeg tror du mener så se på målene og find nogle rigtige plexiglas ;)

7

onsdag, 5. februar 2003, 23:02

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
jeg mente den slags kabintter, det der udseende de har,

Hvad mener du med hvilket der passer?

Hvis det er det jeg tror du mener så se på målene og find nogle rigtige plexiglas ;)

Nej... det er hvor du kan købe en færdiglavet side (med ramme og glas) men jeg kan ikke se mig ud af det efter det de har skrevet på siden....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.