Headset med mic til iphone

  • Hej tweak


    Jeg skal bruge et headset til min telefon som IKKE er in-ear. Altså et headset i bedste forstand, men jeg har et krav: Der skal være mikrofon i. Har kigget lidt, men synes ikke at kunne finde noget headset inkl. mikrofon "samlet" i et minijack stick. Altså skal stikket ikke være splittet i et lyd- og mikrofon minijack .


    Kan i anbefale noget?


    Nuller-Joe

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Er ikke sikker på der lavet ret mange over-the-ear headsets.


    Så er det et egentlig PC headset du skal have, med en adapter der samler de to jack-stik til et.
    http://www.av-cables.dk/div_ka…m_stereo_hun_6403_da.html


    Men hvis du nu alligevel skulle overveje et in-ear headset, kan jeg anbefale et sæt A-Jays Four.
    De er super behagelige at have på. Der medfølger 5 sæt øredutter i forskellige størrelser, så der burde
    være find mulighed for at finde et sæt der passer.
    Ud over det har de flade ledninger, der gør at de aldrig bliver filtret sammen.

  • Ja, A-Jays Four er bestemt gode.
    Hvis du bliver fristet til et Bluetooth produkt, er det min erfaring at lyden forringes betragteligt. Jeg er lige gået fra A-Jays, for di mit sæt fik lidt sved/vand og så død det. Derfor købte jeg en Jabre Stone 2 bluetooth, som kun holder strøm i 03-40 min. og ikke de 3-4 timer som lovet, samt lyden er meget ringere... Men det er fedt at slippe for ledningen. Så hvis du kan leve med det forringelserne, så er det også en mulighed.