Hjælp til problem med skærmbillede

  • Har lige set min nye pc op, og installeret Windows og driver til grafikkort. Problemet er at skærmbilledet ik fylder skærmen helt ud. Så gik ind i catalyst til mit radeon 7950, og opskalkede til skærmen passede til monitoren. Men når jeg har gjort det, så blinker og hopper skærmen, når jeg åbner mapper, går på nettet osv.. Nogen der ved hvad det skyldes, og måske har en løsning? Min skærm er en Samsung s23b350

  • Har lige set min nye pc op, og installeret Windows og driver til grafikkort. Problemet er at skærmbilledet ik fylder skærmen helt ud. Så gik ind i catalyst til mit radeon 7950, og opskalkede til skærmen passede til monitoren. Men når jeg har gjort det, så blinker og hopper skærmen, når jeg åbner mapper, går på nettet osv.. Nogen der ved hvad det skyldes, og måske har en løsning? Min skærm er en Samsung s23b350

    hvad opløsning køre du med. Max for denne skærm er
    1920 x 108.


    jeg tror problemet ligger i din opølsning. ellers har skærmen er auto adjust feature. du kan prøve. under menu på selve skærmen.




  • Jeg køre i opløsningen 1920 x 1080..


    Har prøvet at trykke på auto adjustment, men den siger not avalible..


    Skærmen flicker kun når jeg går ind i catalyst og retter til så mit billede fylder hele min monitor. Så længe jeg holder den på standard instilling med de 85% af skærmen. så er der intet problem. meget underligt!?

  • Hvor Hz står din skærm til, når du øger opløsningen ?.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hvor Hz står din skærm til, når du øger opløsningen ?.


    Mvh
    Sam

    what he said. ! :D