Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 19. maj 2012, 10:31

Okay!
Som MANGE andre, er jeg også blevet sat i et dilemma!
Jeg er lige blevet konfirmeret, og har fået mange penge.
Så er det så... Skal jeg vælge en Macbook? Hvilken? Hvorfor? Til hvad? Hvor?
Jeg synes den er rigtig fed, og jeg er måske blevet, ikke træt af Windows, men det er bare det eneste jeg rigtigt har prøvet. Jeg er bare bange for, at programmerne ikke er der! Mig og mine venner har virkeligt diskuteret det, og de mener hardwaren er for dårlig, i forhold til prisen. Men jeg ved, at Apple har kvalitet, og elsker min iPhone! Der er bare noget magi over det, men jeg følger bare ikke jeg kan overbevise mine venner. For der er da ikke sådan noget?
Den er lækker og stilfuld, men udover det, skulle jeg nok bruge den musik, videoredigering, blogs osv...
Hvad synes i? Er åben for alle! Windows fans, Apple fans, Haters & Lovers.
Håber på svar!
Mathias

Skal jeg vælge en Macbook? Hvilken?

De mulige valg for denne afstemning er 2

Føniks færdigsamlet PC!

SSD er fedt!

YT:
http://www.youtube.com/user/UnboxingDanmark?feature=mhee
GO SUB! GO SUB! GO SUB! :9xo

2

lørdag, 19. maj 2012, 11:18

Når vi så taler om dårligere hardware til prisen, så skal den jo ikke sammenlignes med en Medion eller lavpris Asus, Acer, HP, etc.
Den skal sammenlignes med deres top-of-the-line serier rent bygnings- og chassismæssigt. Serier som HP Envy er f.eks. en serie der ligger prismæssigt, designmæssigt og hardwaremæssigt ret lige med Macbook Pro (Når vi taler Macbook Pro så tænker jeg her primært 15", men det er så bare mig).