Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. februar 2003, 16:44

en ven og jeg har lige bestilt en PSU hver .. men de har skrevet noget til os yet ikke engang at de har modtaget ordren virker lidt for dårligt

nogle der har handlet der før ? og kan fortælle lidt om deres service og sådan ?

på forhånd tak :)

2

onsdag, 5. februar 2003, 17:43

kender en kammerat der har handlet der flere gange og har altid fået en god behandling

har selv handlet der for et par år siden og der var ingen problemer

har de ikke bekræftet de har modtaget orderen syntes jeg du skal kontakte dem pr mail el tlf.

:)) pc knolden fra jylland

ASUS A7V600
AMD XP2600+ (skod modellen (10) kun 1,917 ghz)
512 MB PC3200
radeon 9600xt 256 mb
SEAGATE 80 GB
MAXTOR 120 GB SATA

3

onsdag, 5. februar 2003, 17:52

Citeret

Originally posted by PLauGe
en ven og jeg har lige bestilt en PSU hver .. men de har skrevet noget til os yet ikke engang at de har modtaget ordren virker lidt for dårligt

nogle der har handlet der før ? og kan fortælle lidt om deres service og sådan ?

på forhånd tak :)

Har handlet der uden problemer - hurtig levering - men jeg kan ikke huske om de sender bekræftelse på ordre..... 8)

4

onsdag, 5. februar 2003, 17:58

har lige fundet ud af hvorfor .. vi bestilte to PSUer .. men der var kun 1 på lager :D ... kommer på lager igen den 10/2 cirka

5

onsdag, 5. februar 2003, 18:41

Har handler der et par gange. Ingen problemer. :P

6

onsdag, 5. februar 2003, 18:56

jeg har nu heller aldrig hørt nogle negative ting om dem ...
Sååå jeg håber da jeg får den PSU når de har dem på lager igen :)

7

onsdag, 5. februar 2003, 19:15

Har også lige handlet der - blev anbefalet af en kammerat. Fik en bekræftelse af ordren på både sms og mail. Men de havde skrevet på deres hjemmeside at det var et POW4200XP men da jeg fik det var det kun en TI42808x X( og da jeg ringede og klagede og spurgte om nogle probs jeg havde med mit bundkort, var de ikke særligt imødekommende - kan godt være d var et engangs tilfælde men jeg har ikke meget til overs for det firma mere :rolleyes:

8

onsdag, 5. februar 2003, 19:52

Citeret

Originally posted by ø
Har også lige handlet der - blev anbefalet af en kammerat. Fik en bekræftelse af ordren på både sms og mail. Men de havde skrevet på deres hjemmeside at det var et POW4200XP men da jeg fik det var det kun en TI42808x X( og da jeg ringede og klagede og spurgte om nogle probs jeg havde med mit bundkort, var de ikke særligt imødekommende - kan godt være d var et engangs tilfælde men jeg har ikke meget til overs for det firma mere :rolleyes:

Hvis du har modtaget et forkert kort så kan du jo bare lade handlen gå tilbage eller bytte kortet.

At du har spurgt dem om dit bundkort hvis du ikke har købt det der forstår jeg dog ikke hvorfor du har gjordt... :P

9

onsdag, 5. februar 2003, 20:08

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by ø

Hvis du har modtaget et forkert kort så kan du jo bare lade handlen gå tilbage eller bytte kortet.

At du har spurgt dem om dit bundkort hvis du ikke har købt det der forstår jeg dog ikke hvorfor du har gjordt... :P

Enig - det står stort set på alle den slags firmaers hjemmesider - at de IKKE yder support på dele som ikke er købt hos dem - så kunne de jo ikke lave andet - og der er jo kun en gruppe til at betale det ekstra mandskab det ville kræve - og det er OS sååååååååå........ ;)

11

onsdag, 5. februar 2003, 20:54

Jeg hader dem...

12

onsdag, 5. februar 2003, 21:33

Citeret

Originally posted by WizZarD or NoT..??

Citeret

Citeret

Originally posted by ø

Enig - det står stort set på alle den slags firmaers hjemmesider - at de IKKE yder support på dele som ikke er købt hos dem - så kunne de jo ikke lave andet - og der er jo kun en gruppe til at betale det ekstra mandskab det ville kræve - og det er OS sååååååååå........ ;)

Nemlig. :P :P :P

13

onsdag, 5. februar 2003, 21:34

Citeret

Originally posted by Pejsen
Jeg hader dem...

Hvorfor ? Stopper de med da at sælge P4-dele ? *G* ;)

14

onsdag, 5. februar 2003, 22:35

Citeret

Citeret

Jeg hader dem...

JA

Ej ok, har bare fået dårlig service den ene gang jeg har handlet der, men det virker som om at de generelt yder en udemærket service. Så det er jo kanon ;)

15

onsdag, 5. februar 2003, 23:01

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg hader dem...

JA

Ej ok, har bare fået dårlig service den ene gang jeg har handlet der, men det virker som om at de generelt yder en udemærket service. Så det er jo kanon ;)

Okey... :P :P :P

16

onsdag, 5. februar 2003, 23:30

Jeg har osse handlet hos midtdata en 5-6 gange... og alle gange gik det smertefrit.... :D :D :D

17

torsdag, 6. februar 2003, 01:06

Jeg har aldrig haft probs. med dem og jeg har vel handlet hos dem ca. 10 gange i år 2002.
Fået byttet en HDD hos dem uden probs!!

Med Venlig hilsen

Dan Bernhard / Mouse

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.